Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Κομισιόν: Ανησυχία για την εξαγορά της Fitbit από την Google

Έρευνα ξεκίνησε η Κομισιόν για να αξιολογήσει την προτεινόμενη εξαγορά της Fitbit από την Google, με βάση τον κανονισμό της ΕΕ για τις συγχωνεύσεις.

Εάν ενισχυθεί το πλεονέκτημα δεδομένων της Google στην εξατομίκευση των διαφημίσεων, τις οποίες διανέμει μέσω της μηχανής αναζήτησής της και προβάλλει σε άλλες ιστοσελίδες, θα ήταν πολύ πιο δύσκολο για τους ανταγωνιστές της να παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακής διαφήμισης εφάμιλλες με της Google, και συνεπώς θα αυξάνονταν οι φραγµοί εισόδου στην αγορά, εξέλιξη που θα ήταν επιζήμια για τους διαφημιστές και τους εκδότες, οι οποίοι θα έρχονταν αντιμέτωποι με υψηλότερες τιμές και περιορισμένες επιλογές.

Η Επιτροπή θα εξετάσει επίσης και τις επιπτώσεις από τον συνδυασμό των βάσεων δεδομένων και των ικανοτήτων της Fitbit και της Google στον τομέα της ψηφιακής ιατρικής περίθαλψης και το κατά πόσον η Google, αφού αποκτήσει τη Fitbit, θα είχε την ικανότητα και το κίνητρο να υποβαθμίσει τη διαλειτουργικότητα των φορητών συσκευών των ανταγωνιστών της με το λειτουργικό σύστημα Android της Google.

Σημειώνεται ότι η Google έχει δεσμευτεί ότι θα δημιουργήσει ένα «σιλό» δεδομένων, στο οποίο ορισμένα δεδομένα που συλλέγονται μέσω φορητών συσκευών θα διατηρούνται χωριστά από τα άλλα σύνολα δεδομένων της Google και δεν θα χρησιμοποιούνται από την Google για διαφημιστικούς σκοπούς. Ωστόσο, η Επιτροπή θεωρεί ότι η προταθείσα από την Google δεν αρκεί για να αρθούν οι σοβαρές επιφυλάξεις που επισημάνθηκαν στο παρόν στάδιο ως προς τα αποτελέσματα της συναλλαγής.

Η Επιτροπή πρέπει να λάβει σχετική απόφαση εντός 90 εργάσιμων ημερών, δηλαδή έως τις 9 Δεκεμβρίου 2020.

Η Μαργκρέιτε Βέστεϊγιερ, εκτελεστική αντιπρόεδρος της Επιτροπής αρμόδια για την πολιτική ανταγωνισμού δήλωσε ότι

«τα επόμενα χρόνια αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά η χρήση φορετών συσκευών από τους Ευρωπαίους καταναλωτές. Η εξέλιξη αυτή θα συνοδεύεται από την εκθετική αύξηση των δεδομένων που παράγονται από τις συσκευές αυτές.

Τα εν λόγω δεδομένα παρέχουν καίριες πληροφορίες σχετικά με τη ζωή και την κατάσταση της υγείας των χρηστών των συσκευών αυτών. Σκοπός της έρευνάς μας είναι να διασφαλίσουμε ότι δεν θα στρεβλωθεί ο ανταγωνισμός λόγω του ελέγχου που η Google θα αποκτήσει, χάρη στη συναλλαγή, επί των δεδομένων που συλλέγονται μέσω φορετών συσκευών».

Tags
Back to top button