Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Κ.Κυρανάκης: «Να προετοιμάσουμε τα παιδιά για τα επαγγέλματα του μέλλοντος - Να ενταχθεί το μάθημα τεχνητής νοημοσύνης»

Ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, από το βήμα της Βουλής και στο πλαίσιο της συζήτησης του νομοσχεδίου για την αναβάθμιση του σχολείου, πρότεινε την ένταξη μαθήματος τεχνητής νοημοσύνης στα σχολεία.

Στο πλαίσιο της πιλοτικής ένταξης των ψηφιακών δεξιοτήτων που προβλέπει το άρθρο 1 του νομοσχεδίου, ο βουλευτής της κ. Κυρανάκης εισηγήθηκε την καθιέρωση μαθήματος τεχνητής νοημοσύνης στα ελληνικά σχολεία, επισημαίνοντας ότι τα παιδιά που φοιτούν σήμερα στο δημοτικό, θα μπουν στην αγορά εργασίας την δεκαετία του 2030.

«Έχουμε καθήκον, τα παιδιά τα οποία φοιτούν σήμερα στο δημοτικό και το γυμνάσιο, ακόμη και στο νηπιαγωγείο, να τα προετοιμάσουμε για τα επαγγέλματα του μέλλοντος», ανέφερε.

​Σημείωσε μάλιστα, ότι «υπάρχει πλεόνασμα ταλέντου στην Ελλάδα: Το 2019 η ελληνική ομάδα διακρίθηκε στην Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που έγινε στην Ουγγαρία, καταγράφοντας την καλύτερη επίδοση μαζί με την Ρωσία. Τρία κορίτσια του 2ου Γυμνασίου Πάτρας βραβεύτηκαν για μια κατασκευή ρομπότ, η οποία με βοήθεια GPS και πάνελ ηλιακής ενέργειας μπορεί και κινείται αυτόνομα στην πόλη. Δύο παιδιά από την Λάρισα κατασκεύασαν ένα καινοτόμο αυτοκινούμενο ρομπότ σε ηλικία 11 ετών. Ταλέντο υπάρχει, λοιπόν, αρκεί να το αξιοποιήσουμε», τόνισε ο κ. Κυρανάκης και πρόσθεσε:

​«Επειδή η Ελλάδα δεν έχει τα κεφάλαια να επενδύσει δισεκατομμύρια στην τεχνητή νοημοσύνη, όπως η Κίνα ή οι Ηνωμένες Πολιτείες, θα πρέπει να επενδύσει στο ανθρώπινο κεφάλαιο».

Tags
Back to top button