Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Κ.Καραμανλής: «O ΣΥΡΙΖΑ άφησε "μαύρη τρύπα" στα οικονομικά του ΟΑΣΘ»

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής ανέφερε ότι αναμένεται ενίσχυση 70% στα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης, ενώ σχολίασε τα χρέη που άφησε ο ΣΥΡΙΖΑ στον ΟΑΣΘ.

Ο υπουργός υπογραμμίζοντας τις ενέργειες που έχει κάνει η κυβέρνηση της ΝΔ για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης είπε «προχωρήσαμε σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ για την περιαστική ζώνη της πόλης με 31 νέες γραμμές και 145 λεωφορεία. Ενώσαμε δυνάμεις με τον Δήμο Θεσσαλονίκης που φρόντισε να προμηθευτούμε 15 λεωφορεία από τον Δήμο Λειψίας. Ηδη έχουμε παραλάβει 11 λεωφορεία μεταχειρισμένα, 10ετίας αλλά καλύτερα από αυτά του δικού μας στόλου. Επίσης, προχωρήσαμε σε leasing για 180 λεωφορεία και ήδη είναι στους δρόμους εξυπηρετώντας το μητροπολιτικό κέντρο. Παράλληλα δημιουργήσαμε νέα γραμμή διασύνδεσης της πόλης με τα νοσοκομεία. Συνολικά λοιπόν παραλάβαμε από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ 235 λεωφορεία και σήμερα κυκλοφορούν στην Θεσσαλονίκη 400 λεωφορεία, δηλαδή αύξηση 70%» ενώ πρόσθεσε ότι εντός του μήνα θα δημοσιευτεί ο διαγωνισμός για την αγορά νέων «πράσινων» λεωφορείων για την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη ο οποίος όμως, όπως εξήγησε ο υπουργός, «θα κρατήσει περίπου 18 μήνες γι αυτό και προχωρήσαμε σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ και σε leasing».

Η διοίκηση του ΟΑΣΘ – ΣΥΡΙΖΑ άφησε απλήρωτα έως και τα κοινόχρηστα του κτηρίου

Ο κ. Καραμανλής άσκησε και οξύτατη κριτική στην προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ λέγοντας: «μέχρι τον Αύγουστο 2019 κυκλοφορούσαν στην Θεσσαλονίκη 235 λεωφορεία και εκτελούνταν μόλις το 40% του έργου. Βρήκαμε απαρχαιωμένο στόλο με οχήματα που είχαν ηλικία 15 – 18 έτη κατά μέσο όρο. Τι έκανε η διοίκηση του ΟΑΣΘ που είχε διοριστεί επί ΣΥΡΙΖΑ; Επέκτεινε το επιτρεπόμενο όριο ηλικίας των λεωφορείων από τα 20 στα 28 έτη».

Ο υπουργός απάντησε και στην κριτική που άσκησε ο Αλέξης Τσίπρας για το ζήτημα εξηγώντας πως ο διαγωνισμός για την προμήθεια νέων λεωφορείων δεν ακυρώθηκε από την κυβέρνηση της ΝΔ αλλά από την ανεξάρτητη αρχή προδικαστικών προσφυγών.

Πρόσθεσε δε ότι «παρά το γεγονός ότι η διοίκηση ΟΑΣΘ επι ΣΥΡΙΖΑ πήρε 165 εκατ. ευρώ εμείς βρήκαμε χρέη παντού. Απλήρωτα ενοίκια και κοινόχρηστα .Τα χρέη για φόρους ανέρχονται σε 21 εκατ. ευρώ. Αυτό είναι το έργο του ΣΥΡΙΖΑ 2017 – 19. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ».

Τέλος, ο υπουργός αναφέρθηκε και σε πρόσφατο ατύχημα που είχε ένα εκ των λεωφορείων που παραχωρήθηκε από τον Δήμο τονίζοντας ότι ερευνάται εάν το όχημα βρισκόταν σε προβλεπόμενο σημείο.

Tags
Back to top button