Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κικίλιας σε συνάντηση με Τζιτιζκώστα: «Η Ευρώπη πρέπει να αγκαλιάσει τη Ναυτιλία»

Ο κ. Κικίλιας, αναφερόμενος στην έκθεση Ντράγκι περί διακινδύνευσης της ανταγωνιστικότητας της ΕΕ, τόνισε ότι η Ευρώπη πρέπει να αγκαλιάσει τη Ναυτιλία, έτσι ώστε η γηραιά ήπειρος να πλησιάσει την εμπορική ανάπτυξη των ΗΠΑ και της Κίνας.

Σημείωσε, δε, ότι η ελληνόκτητη ναυτιλία, που αποτελεί το 20% του παγκόσμιου εμπορικού στόλου και το 60% της ευρωπαϊκής ναυτιλίας, θα πρέπει να είναι παρούσα σε όλα τα βήματα των διαπραγματεύσεων σε πλαίσιο ΕΕ.

Όπως υπογράμμισε «η ελληνική ναυτιλία αποτελεί τεράστιο γεωπολιτικό πλεονέκτημα για την ΕΕ και πρέπει πάση θυσία να διατηρήσει το υψηλό μερίδιο ελέγχου που κατέχει στην παγκόσμια και ευρωπαϊκή ναυτιλία, καθώς αν ενταχθεί σε ένα ασφυκτικό κανονιστικό πλαίσιο τότε το πλεονέκτημα αυτό θα χαριστεί σε άλλους.

Για αυτό το λόγο, στο θέμα των καυσίμων επιδιώκουμε το level playing field με την ευθυγράμμιση των περιφερειακών κανόνων με το ρυθμιστικό πλαίσιο που προτείνει η Ευρώπη στο πλαίσιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), προκειμένου να κλείσει η ψαλίδα μεταξύ συμβατικών και “πράσινων” καυσίμων ώστε να μπει σε ρεαλιστική βάση η πράσινη μετάβαση της ευρωπαϊκής ναυτιλιακής βιομηχανίας».

Ο κ. Κικίλιας πρόσθεσε ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής είναι πρόθυμο να βοηθήσει άμεσα με την υποβολή προτάσεων στο πλαίσιο της υπό σχεδιασμό EU Industrial Maritime Strategy, όπου η ναυτιλία αξίζει δικαιωματικά μία θέση per se , καθώς οι θαλάσσιες μεταφορές είναι η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου».

Τέλος ο Υπουργός επισήμανε: «Υπάρχει ανοιχτός πόλεμος στην ΕΕ, εμπορικός , δασμών κλπ, αλλά είναι και μια πολύ ενδιαφέρουσα εποχή για την Ένωση. Είναι καθοριστικής σημασίας να θέσουμε τώρα τα βασικά ζητήματα που αφορούν την ελληνική ναυτιλία, αλλιώς θα χάσουμε το momentum, και χαιρόμαστε που έχουμε Έλληνα Επίτροπο στα θέματα Μεταφορών».

Tags
Back to top button