Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Κατέρρευσε η τηλεκπαίδευση – Αποτυχία της κυβέρνησης και των εταιρειών τηλεπικοινωνίας με το «καλημέρα»

Αναμενόμενη ήταν η κατάρρευση του συστήματος τηλεκπαίδευσης σύμφωνα με ειδικούς που προειδοποιούσαν.

Στην χώρα με τις πιο ακριβές υπηρεσίες τηλεπικοινωνίας, το σύστημα δεν κατάφερε να βγάλει ούτε τρείς ώρες  πριν πέσει. Σύμφωνα με αναφορές γονέων  υπάρχουν προβλήματα στο διαδίκτυο, με πολύ χαμηλές ταχύτητες, αλλά και προβλήματα στις εφαρμογές.

Μαθητές γυμνασίου προσπαθούν να μπουν στο σύστημα, σύμφωνα με τους γονείς όμως αυτό τους «πετάει» ή υπάρχουν και καθυστερήσεις ακόμα και μισής ώρας.

Τραγέλαφος και από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης που θέλει να ρίξει  την ευθύνη στους πολιτες

Αντί τα αρμόδια υπουργεία να έχουν επί τόσους μήνες βάλει γκάζια στις εταιρείες τηλεπικοινωνίες να επενδύσουν στις υποδομές μέρων των κερδών τους, είχαμε για ακόμη μια φορά απόπειρα να καταμεριστούν οι ευθύνες  στους πολίτες.

Συγκεκριμένα το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης με ανακοινωσή του καλούσε τους πολίτες να αποφεύγουν τη χρήση διαδικτυακών εφαρμογών ψυχαγωγίας κατά τις ώρες αιχμής, δηλαδή από τις 9 πμ έως τις 6 μμ. Σύμφωνα με το υπουργείο «Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται η απαιτούμενη διαθεσιμότητα στα δίκτυα για την αποτελεσματική λειτουργία εφαρμογών τηλεκπαίδευσης και τηλεργασίας.»

Για μια ακόμη φορά δηλαδή η κυβέρνηση αποφάσισε να διαχειριστεί τα προβλήματα, ρίχνοντας τις ευθύνες στους πολίτες.

Τι προετοιμασία υπήρξε;
Κλίνες στις εντατικές  δεν πρόλαβαν να ετοιμάσουν αρκετές, δίκτυα δεν μπόρεσαν να έχουν. Τι έκανε τόσους μήνες η κυβέρνηση; Ποια ήταν η προετοιμασία που γινόταν για το δεύτερο κύμα; Ή μήπως θεωρούσαν ότι υπάρχει η εύκολη λύση του lockdown που μαγικά θα λύσει όλα τους τα προβλήματα;

Tags
Back to top button