Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Καταγγελίες για πλαστές κυκλοφορίες εφημερίδων

Νέος κύκλος αμφισβήτησης των πωλήσεων των εφημερίδων. Αυτήν τη φορά από τα… μέσα. Η εκδοτική εταιρεία της «Καθημερινής», που ήταν ο δεύτερος τη τάξει μέτοχος του πρακτορείου διανομής Τύπου «Ευρώπη», θέτει θέμα αξιοπιστίας των κυκλοφοριών, που έρχεται μετά την ανακοίνωση της Δημοκρατικός Τύπος ΑΕ του Γιάννη Φιλιππάκη, η οποία επίσης τις αμφισβητεί και προαναγγέλλει πιστοποίηση της κυκλοφορίας των εντύπων του ομίλου («Δημοκρατία», «Espresso», «Εστία» και «Ορθόδοξη Αλήθεια») από ορκωτούς ελεγκτές.

Η «Καθημερινή» με σημείωμά της στην προτελευταία σελίδα της χριστουγεννιάτικης έκδοσης, στη στήλη των κυκλοφοριών, ανέφερε πως η εταιρεία Καθημερινές Εκδόσεις ΑΕ «δεν συμμετέχει στη δημοσίευση της πανελλαδικής κυκλοφορίας των εφημερίδων που ανακοινώνουν τα πρακτορεία διανομής Τύπου, γιατί θεωρεί ότι δεν απεικονίζονται οι πραγματικές πωλήσεις», αφήνοντας σαφέστατα να εννοηθεί ότι οι πωλήσεις δεν έχουν καμία σχέση με τις πραγματικές, είναι απλώς… φουσκωμένες.

Αυτό, όπως εξηγούσε η εφημερίδα, «επιβεβαιώνεται και από ανακοινώσεις του ημερήσιου Τύπου, που δημοσιεύτηκαν προ ημερών», δηλώνοντας πως «έχει επιλέξει να δημοσιεύει με δική της ευθύνη την κυκλοφορία της εφημερίδας», συμπεριλαμβάνοντας και τους συνδρομητές, μαζί με τις πωλήσεις των ανταγωνιστών της.

Το εντυπωσιακό είναι πως επί χρόνια δεν έχει επιβληθεί σύστημα μηχανογράφησης των πωλήσεων ανά σημείο ούτε διαδικασία πιστοποίησης των κυκλοφοριών. Επίσης, η κυβέρνηση, αν και έλαβε τη νομοθετική πρωτοβουλία για την επιβολή barcode στον Τύπο αλλά και για διαφορετική τιμολόγηση των προσφορών, δεν έχει εκδώσει ακόμη τις υπουργικές αποφάσεις που χρειάζονται για να ενεργοποιηθεί το μέτρο.

Ο νόμος 4387/2016 του περασμένου Μαΐου προβλέπει την καθιέρωση barcode σε εξωτερικό σημείο του εντύπου, με πρόστιμο έως 10.000 ευρώ σε περίπτωση παράβασης. Επίσης, προβλέπεται η ηλεκτρονική δήλωση από τα έντυπα όλων των επιπλέον στοιχείων που διανέμονται ως «προσφορές». Για την εφαρμογή και των δύο διατάξεων προϋπόθεση είναι να εκδοθεί κοινή υπουργική απόφαση, υπογεγραμμένη από τον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής και τον υπουργό Οικονομικών. Επτά μήνες μετά, το έργο δεν έχει υλοποιηθεί.

 

Tags
Back to top button