Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Κ. Γαβρόγλου: «Αξιοκρατικό το παρόν σύστημα δεν είναι»

«Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις», τόνισε, μιλώντας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου, προοικονομώντας ότι η τελική πρόταση που θα συνταχθεί στο τέλος της συζήτησης για τις αλλαγές στο λύκειο και την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν θα είναι πρωτότυπη, αφού κατά καιρούς έχουν διατυπωθεί πολλές προτάσεις.

«Το σημαντικό είναι ότι για πρώτη φορά η κοινωνία είναι έτοιμη να ακούσει», επεσήμανε ο υπουργός και συνέχισε λέγοντας ότι η κοινωνία έχει συνειδητοποιήσει ότι «τα πράγματα έχουν φτάσει σε ένα αδιέξοδο».

Ο Κώστας Γαβρόγλου, κλείνοντας τη συνεδρίαση της Επιτροπής επανέλαβε τις προϋποθέσεις για να προχωρήσουν οι μεταρρυθμίσεις. «Πρέπει να υπάρχει σχέδιο μακροπρόθεσμο, με μία μίνιμουμ κοινωνική συναίνεση. Χωρίς αυτά τα δύο δεν μπορεί να γίνει τίποτα», είπε και πρόσθεσε: «Οι δυσκολίες στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση είναι περίπλοκες, γιατί είναι συνδυασμός κοινωνικής αποδοχής των προτάσεων, επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, αυτοαξιολόγησης και αντιμετώπισης των παθογενειών».

«Δεν μπορεί να γίνει τίποτα αν δεν υπάρξει στοιχειώδης συναίνεση. Είναι δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο. Έχει σχέση και με την πολιτική κουλτούρα του τόπου μας», δήλωσε.

Εξάλλου, για το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ο υπουργός Παιδείας επεσήμανε ότι δεν θα πρέπει να μπλέκει κανείς το αδιάβλητο των εξετάσεων με το αξιοκρατικό. «Αξιοκρατικό το παρόν σύστημα δεν είναι», υπογράμμισε.

Σήμερα, Τρίτη, η συνεδρίαση της Επιτροπής είχε στο επίκεντρο την ακρόαση ενώσεων των εκπαιδευτικών. Οι περισσότεροι από τους 21 φορείς που τοποθετήθηκαν σήμερα, εμφανίσθηκαν θετικά διακείμενοι στην πρόταση του ΙΕΠ, ωστόσο δεν έλειψε η κριτική για γενικολογίες σε σημεία της πρότασης, τα οποία κατά την υλοποίηση της πρότασης αυτής θα δημιουργήσουν προβλήματα και παρεξηγήσεις.

Ιδιαίτερα επιφυλακτική εμφανίσθηκε η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων, ωστόσο, τονίζοντας ότι οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να αντλήσουν δύναμη από τον πλούτο της νέας και αρχαίας ελληνικής γλώσσας, μέσα από την κριτική σκέψη που αναπτύσσουν.

Σημειώνεται, τέλος, ότι κατά την επόμενη συνεδρίαση, την ερχόμενη εβδομάδα, έχουν προσκληθεί να μιλήσουν στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων εμπειρογνώμονες και επιστημονικοί φορείς που σχετίζονται με την Εκπαίδευση.

Tags
Back to top button