Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Πολιτισμός

Ήταν ο Σεφέρης, ο Καβάφης και ο Παπαδιαμάντης αγράμματοι; - Ποιοι το υποστηρίζουν

Κι όμως, υπάρχουν κάποιες γλωσσικές θεωρίες που –συμπερασματικά τουλάχιστον- αυτό υποστηρίζουν. Με πολύ απλά λόγια, για όσους δεν έχουν ανάλογες σπουδές, θα σας εξηγήσουμε πως η τάση των τελευταίων χρόνων στην γλώσσα τείνουν να επιχειρηματολογούν πως οι δυο ίσως σπουδαιότεροι Έλληνες ποιητές δεν μιλούσαν σωστά ελληνικά και άρα ήταν αγράμματοι.

Αν θέλαμε –λίγο μπακάλικα- να παρουσιάσουμε τις δυο αντιμαχόμενες θέσεις των γλωσσικών θεωριών, θα λέγαμε πως η μια αντιμετωπίζει τη γλώσσα ως μια αυστηρά δομημένη οντότητα, με πολύ συγκεκριμένους κανόνες, οι οποίοι, τακτικά, παραβιάζονται. Αντίθετα, η άλλη προσέγγιση δομείται  πάνω σε μια γενική αρχή που δέχεται πως η γλώσσα είναι ένας ζωντανός οργανισμός και συνεπώς ακολουθεί τους κανόνες της προσαρμοστικότητας των όντων. Η «κανονιστική» αντίληψη της πρώτης βρίσκει στον αντίποδα της μια συνείδηση της σχετικότητας, η οποία προκύπτει μέσα από αναλυτικές μελέτες της πορείας και της δυναμικής διαμόρφωσης της γλώσσας.

Διαβάστε περισσότερα στο

Tags
Back to top button