Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ισραηλινός υπουργός Ενέργειας για East Med: «Ο μεγαλύτερος και βαθύτερος αγωγός μεταφοράς φυσικού αερίου στον κόσμο»

Με ταχύτατους ρυθμούς προ χωρά η ενεργειακή απομόνωση της Τουρκίας στην ανατολική Μεσόγειο κάτι που την κάνει ιδιαίτερα απρόσεκτη στις κινήσεις της οι οποίες προδίδουν πανικό.

Η απομόνωση αυτή οριοθετείται κυρίως από την κατασκευή του ευρωμεσογειακού αγωγού φ.α. ή αλλιώς EastMed ηυ κατασκευή του οποίου νβ σύμφωνα με δηλώσεις του Ισραηλινού υπουργού Ενέργειας προχωρά   με γρήγορους ρυθμούς.

Όπως δήλωσε στο Bloomberg ο  Yuval Steinitz  τόσο το φιλόδοξο αυτό έργο όσο και αυτό του αγωγού φ.α. αερίου από το Ισραήλ στην Αίγυπτο που βρίσκεται  υπό διαπραγμάτευση  είναι μέρος της ευρύτερης «προσπάθειας να μετατρέψει την ανατολική Μεσόγειο σε ενεργειακό κόμβο εξαγωγών στο κατώφλι της Ευρώπης».

Ο Steinitz επιβεβαίωσε ότι το έργο του ευρωμεσογειακού αγωγού προχωρά, κάνοντας το φιλόδοξο αυτό έργο «το μεγαλύτερο και βαθύτερο αγωγό μεταφοράς φυσικού αερίου στον κόσμο με αρχικό εκτιμώμενο κόστος 7 δισ. δολαρίων, το οποίο θα χρηματοδοτηθεί από ιδιωτικές εταιρείες και θεσμικούς δανειστές».

Παράλληλα ο Ισραηλινός υπουργός επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε εκτεταμένες συνομιλίες με την Αίγυπτο για την κατασκευή ενός νέου υποθαλάσσιου αγωγού φυσικού αερίου υπογείων που θα συνδέει τις δύο χώρες, ως μέρος μιας συμφωνίας ύψους 15 δισ. δολαρίων, για εξαγωγή φυσικού αερίου από το Ισραήλ στην Αίγυπτο για μία δεκαετία.

Το πιο σημαντικό, για τον Ισραηλινό υπουργό  είναι ότι ο νέος αγωγός θα επεκτείνει σημαντικά την εξαγωγική ικανότητα του Ισραήλ στην Αίγυπτο, υπερβαίνοντας κατά πολύ τα μέγιστα 7 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα ετησίως που είναι σήμερα ικανά να διέλθουν από τον υφιστάμενο αγωγό EMG προς το Σινά.

Την ίδια ώρα η Τουρκία, φανατικός πολέμιος του  EastMEd καθώς θέλει το φ.α. να περάσει από το έδαφός της προσπαθεί με κινήσεις που προσδίδουν πανικό να παρεμβληθεί στην κυπριακή ΑΟΖ με το «ερευνητικό» σκάφος Barbaros, πάντα με τη συνοδεία σκαφών του τουρκικού νΝαυτικού.

Η ηλεκτρονική ιστοσελίδα "Kίμπρις ποστασί", δημοσίευσε σήμερα Φωτογραφίες από το τουρκικό σεισμογραφικό πλοίο "Μπαρμπαρός Χαϊρετίν Πασιά" που βρίσκεται ανοικτά της κατεχόμενης Κερύνειας., σημειώνοντας ότι το πλοίο βρίσκεται περίπου σε απόσταση 5 ναυτικών μιλίων από τον Καραβά.

Και αυτό, όπως αναφέρεται, λόγω των καιρικών συνθηκών, αφού η θαλασσοταραχή στην περιοχή έχει αναγκάσει το "Μπαρμπαρός" να πλησιάσει περισσότερο προς τη στεριά. Μόλις κοπάσουν τα καιρικά φαινόμενα, προστίθεται, το πλοίο θα συνεχίσει την πορεία του.

Tags
Back to top button