Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η SEAT έκλεισε τον καλύτερο Μάιο στην ιστορία της

Νέο ρεκόρ πωλήσεων σημείωσε τον Μάιο (2018) η SEAT. Οι συνολικές πωλήσεις της μάρκας αυξήθηκαν κατά 15,5% τον περασμένο μήνα, με συνολικά 49.200 πωληθέντα αυτοκίνητα (2017: 42.600). Με αυτόν τον όγκο πωλήσεων, η SEAT πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματα Μαΐου στην ιστορία της και έσπασε το ρεκόρ των 48.400 οχημάτων του 2000.

Κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2018, η SEAT επίσης πέτυχε ρεκόρ και ξεπέρασε το υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων στην ιστορία της, το οποίο χρονολογείται από το 2000 (229.600 οχήματα). Την περίοδο αυτή, η αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε 238.500 πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, που ανέρχεται σε 18,5% αύξηση συγκριτικά με το αντίστοιχο πεντάμηνο του 2017 (201.300).

Ο Vice-president Sales & Marketing Wayne Griffiths δήλωσε : «Oι πωλήσεις Μαΐου μας επιτρέπουν να διατηρήσουμε τη θέση μας ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη. Τα αποτελέσματά μας αυξήθηκαν κατά 14% στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές και περισσότερο από 20% στην περίπτωση της Ιταλίας. Συνεχίζουμε να μεγαλώνουμε με ταχύτερο ρυθμό από ότι αναμενόταν, ιδιαίτερα χάρη στη δυναμική που προσέφερε το νέο Arona που εντάχθηκε στην επιτυχία των πωλήσεων των Ibiza, Leon και Ateca. Το δεύτερο μέρος του έτους θα είναι πρόκληση λόγω του νέου προτύπου WLTP αλλά κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να διατηρήσουμε το ρυθμό αύξησης των πωλήσεών μας σε όλη τη διάρκεια του έτους».

Η ισχυρή ανοδική τάση της SEAT το 2018 ενισχύεται από την ανάπτυξη στις περισσότερες αγορές όπου δραστηριοποιείται η μάρκα, με την Ισπανία ως κορυφαία αγορά, όπου η εταιρεία πούλησε 50.400 αυτοκίνητα (+ 14.3%) από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο. Η SEAT ηγείται των ταξινομήσεων στην τοπική της αγορά με υψηλό μερίδιο αγοράς σε σύγκριση με κύριους ανταγωνιστές ενώ το Leon και Ibiza αποτελούν τα δύο best-selling μοντέλα.

Οι πωλήσεις στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 19,3%, φτάνοντας τα 46.100 οχήματα, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκαν επίσης κατά 19% με συνολικά 29.400 πωλήσεις (+ 19.5%). Οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν επίσης σημαντικά στη Γαλλία (12.500, + 14.8%) και στην Ιταλία (10.700, +22.5%).

Η Αλγερία είναι η αγορά όπου οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν περισσότερο, ενισχυόμενες από τη νέα γενιά Ibiza. Οι πωλήσεις της μάρκας κινούνται σταθερά ανοδικά και σε χώρες όπως η Αυστρία (9.800, + 25.7%), το Βέλγιο (5.000, + 36.5%), η Πορτογαλία (4.500, + 27.6%) και οι Κάτω Χώρες (4.200, + 29.8%).

Στην Ελλάδα

Και για την χώρα μας ο Μάιος ήταν ένας ακόμα μήνας που έκλεισε με θετικό πρόσημο για την SEAT. Mε 444 συνολικές ταξινομήσεις, η μάρκα κατέγραψε μερίδιο αγοράς 3.5%, ενώ αξιοσημείωτη ήταν η επίδοση στις λιανικές ταξινομήσεις με 170 αυτοκίνητα και μερίδιο 3.7%.

Συγκεντρωτικά στο πρώτο 5μηνο της χρονιάς η SEAT καταγράφει σημαντικότατη αύξηση στα μεγέθη της στην Ελλάδα, αφού με 1459 ταξινομήσεις και 2.9% μερίδιο αγοράς σημειώνει αύξηση 72% σε σχέση με πέρυσι (847 ταξινομήσεις, 2.1% μερίδιο).

Αντίστοιχα οι συνολικές λιανικές πωλήσεις της μάρκας καταγράφουν αύξηση 85% σε σχέση με το 5μηνο του 2017, αποτυπώνοντας την θετική απήχηση που έχουν όλα τα νέα μοντέλα και ιδιαίτερα τα ΙΒΙΖΑ & ΑRONA στο αγοραστικό κοινό.    

Tags
Back to top button