Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η πρώτη Corvette Stingray C3 με κινητήρα πλοίου (βίντεο)

Οι Αμερικάνοι είναι πολύ ευαίσθητοι όσον αφορά στη ρύπανση της ατμόσφαιρας, αλλά μόνον όταν πρόκειται για γερμανικά αυτοκίνητα. Το δικό τους αυτοκινητικό σύμβολο, η Corvette, μπορεί να ρυπαίνει όσο θέλει.

Πέρα από την πλάκα, η αλλαγή κινητήρων με ναυτικούς ντίζελ της Cummins δεν είναι κάτι καινούργιο. Έχουν γίνει πολλές τέτοιες engine swaps σε Jeep και φορτηγάκια στις ΗΠΑ και υπάρχουν κάμποσα ντράγκστερ με τριτούρμπινα τέτοια μοτέρ.

Όμως είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε Corvette Stingray C3 με κινητήρα πλοίου. Σηκώνοντας το καπό της θα πρέπει να νιώθεις όπως ο πρωταγωνιστής του The Crying Game όταν πρωτοέγδυσε την «καλή» του…

Η Corvette C3 του 1968 είναι από τα πιο σέξι αμερικάνικα αυτοκίνητα και θα σου κοστίσει ακριβά να αγοράσεις μία. Ιεροσυλία λοιπόν η αλλαγή του κινητήρα; Όχι, διότι ο Ryan Lush την αγόρασε πριν χρόνια τρακαρισμένη, με πολύ σοβαρή ζημιά στο πίσω μέρος. Δεν φτιαχνόταν, οπότε της έκοψε όλη την ουρά και αντικατέστησε την ανεξάρτητη ανάρτηση με έναν άκαμπτο άξονα 4 συνδέσμων κι ένα διαφορικό 9” από Ford.

Ο κινητήρας που είχε η τρακαρισμένη Corvette ήταν ένας αγωνιστικός 396 V8 “big-block”, αλλά δεν έβγαζε πάνω από 550 άλογα. Έτσι ο Lush τον αντικατέστησε με τον 6κύλινδρο σε σειρά Cummins 6BT 5,9 λίτρων από σκάφος, αλλά με όλα τα καλούδια, από αλουμινένιο ψυγείο μέχρι πιστόνια της Mahle. Το σιδερένιο θηρίο δεν χωρούσε κάτω από το καπό, οπότε αναγκάστηκε να φτιάξει ένα άλλο – διόλου άσχημο, όπως βλέπετε.

Όσο για την εξάτμιση, είναι ένα μπουρί που βγαίνει μπροστά από τον πίσω δεξιό τροχό και κάνει κυριολεκτικά καπνιστό όποιον στέκεται δίπλα στο αυτοκίνητο. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 3άρι αυτόματο κιβώτιο βαρέως τύπου Dodge 47RH με Lock Up Overdrive, όπως στο 8λιτρο ή 5.9 ντίζελ Dodge Ram του 1994-95, αλλά με έναν μετατροπέα ροπής Goerend Triple Billet.

Αυτή η Cummins Corvette αγωνίζεται στην κατηγορία 3 του πρωταθλήματος ντράγκστερ NHRDA Pro Stock Diesel Championship και το παρακάτω video δείχνει πώς ο Ryan Lusk έκανε το 1/4 του μιλίου (0-402 m) σε 11,88” με ταχύτητα εξόδου 207,6 km/h.

Για κάντε το αυτό με ένα ρυπαρό Volkswagen TDI!...

Πηγή: Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης,

Tags
Back to top button