Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η Nissan πρωτοπορεί με μια ψηφιακή σειρά εκπαίδευσης, στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα

Τα τελευταία πέντε χρόνια, οι παγκόσμιες πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων (EVs) αυξήθηκαν 23 φορές, με το 37% των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων της Νοτιοανατολικής Ασίας να σκέφτονται τώρα το EV ως την επόμενη αγορά τους.

Για να υποστηρίξει ενεργά αυτή την αυξανόμενη ζήτηση, για πληροφορίες σχετικά με τα EVs, η Nissan ξεκίνησε την πρώτη σειρά εκπαιδευτικών τηλεοπτικών σειρών, για να “καταρρίψει” τους μύθους και να ευαισθητοποιήσει περισσότερο το κοινό, σε ότι αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα.

«Σε όλη την περιοχή, ακούμε συνεχώς ότι οι άνθρωποι αγαπούν την ιδέα των EVs, αλλά πολλοί ίσως δεν καταλαβαίνουν πλήρως πώς τα EVs μπορούν να ταιριάξουν στον τρόπο ζωής τους, ή τον τρόπο χρήσης τους», δήλωσε ο Yutaka Sanada, περιφερειακός ανώτερος αντιπρόεδρος της Nissan για την Ασία και την Ωκεανία.

«Ως η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκεύασε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα μαζικής παραγωγής, με εμπειρία πάνω από 70 χρόνια σε αυτή τη μορφή τεχνολογίας αυτοκινήτου, θέλαμε να συμβάλουμε στην ευαισθητοποίηση του κοινού, σε αυτό το θέμα. Στην κατεύθυνση της προσφοράς, η Nissan μορφοποιεί και μοιράζεται με το κοινό την γνώση της πάνω στην ηλεκτρική κινητικότητα, μέσα από τις αφηγήσεις ανθρώπων που βιώνουν, από πρώτο χέρι, την συγκεκριμένη τεχνολογία.»

Η σειρά βίντεο τεσσάρων μερών, καλύπτει τη φόρτιση, την εμβέλεια, την οδήγηση και την ιδιοκτησία ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος, αντιμετωπίζοντας έτσι τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα, αλλά και τους μύθους σε σχέση με την συγκεκριμένη θεματολογία.

Ο Tim Jarvis, Αυστραλός εξερευνητής και περιβαλλοντικός επιστήμονας και η Naya Ehrlich-Adam, ιδιοκτήτρια τη βιώσιμης επιχείρησης τροφίμων Broccoli Revolution στην Μπανγκόκ, συνεργάζονται για να συζητήσουν ερωτήματα σχετικά με τα EVs, βασιζόμενοι στις προσωπικές τους εμπειρίες και προτιμήσεις.

 

 

Tags
Back to top button