Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Η λίστα με τα ΜΜΕ που έλαβαν χρήματα για τις καμπάνιες για τον κορονοϊό

Κόντρα μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης έχει ξεσπάσει για τα 20 εκατομμύρια που δόθηκαν σε μέσα ενημέρωσης για την εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας. 

Δόθηκε από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Στέλιο Πέτσα, η λίστα με τα ΜΜΕ που έλαβαν κρατική χρηματοδότηση για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς».

Υπενθυμίζεται ότι στις 25 Απριλίου με Κοινή Υπουργική Απόφαση που εκδόθηκε, η εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης ενισχύθηκε με 9 εκατομμύρια ευρώ επιπλέον και διαμορφώθηκε σε 20 εκατομμύρια ευρώ συνολικά, ποσό που αντιστοιχούσε, σύμφωνα με την κυβέρνηση, στο 0,29% των δημοσιονομικών μέτρων που είχαν ληφθεί μέχρι και τον μήνα Απρίλιο.

Παραίτηση Πέτσα ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ 

«Η αποκάλυψη της λίστας των Μέσων που χρηματοδοτήθηκαν με πρόσχημα την πανδημία από την κυβέρνηση, επιβεβαιώνει πως η μόνη σκοπιμότητά της ήταν ο εκβιασμός και η χειραγώγηση των Μέσων για τη δημιουργία ενός μηχανισμού κυβερνητικής προπαγάνδας σε βάρος της διαφάνειας και της ελευθεροτυπίας» υποστηρίζει, σε ανακοίνωσή του, ο ΣΥΡΙΖΑ, που ζητεί την παραίτηση του υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ, αρμόδιου για θέματα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, κυβερνητικού εκπροσώπου, Στέλιου Πέτσα.

Όπως σημειώνει, η κυβέρνηση οφείλει να εξηγήσει «με ποια λογική και με ποια κριτήρια πήραν δημόσιο χρήμα δεκάδες ανύπαρκτα - στην κυριολεξία - Μέσα, όπως το blog του κ. Φουρθιώτη, που δημιουργήθηκε τον Μάιο του 2020, όταν δηλαδή δίνονταν τα χρήματα, το περιβόητο menta.gr, το οποίο δεν υφίσταται και σχετικός ιστότοπος είναι προς πώληση, και δεκάδες άλλες απίθανες ιστοσελίδες με μηδενική επισκεψιμότητα».

Σύμφωνα με την αξιωματική αντιπολίτευση, «μετά από αυτό το πρωτοφανές φιάσκο, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος έχει δύο πράγματα να κάνει: 

- Να καταθέσει χωρίς καμία καθυστέρηση το ακριβές ποσό που έλαβε κάθε Μέσο, το οποίο μέχρι σήμερα αποκρύπτει επιμελώς, για να μάθουν και οι πολίτες και τα Μέσα με ποια κριτήρια τελικά δαπανήθηκε δημόσιο χρήμα και σε ποιον.

- Να υποβάλει αμέσως μετά την παραίτησή του για αυτό το πρωτοφανές πάρτι ημετέρων με τα λεφτά των Ελλήνων φορολογουμένων, σε βάρος τελικά των πολιτών, του Τύπου και εν τέλει της Δημοκρατίας».

Tags
Back to top button