Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΙΣΤΟΡΙΑ

Η λαμπερή μηχανή ταχύτητας του Henry Segrave: Το Χρυσό Βέλος

Ο Henry Segrave είχε ανάγκη την ταχύτητα.

Αφού υπηρέτησε ως πιλότος στα βρετανικά μαχητικά του Α' Παγκοσμίου Πολέμου, κέρδισε πολλούς αγώνες αυτοκινήτου το 1920 πριν συνταξιοδοτηθεί και επικεντρωθεί αποκλειστικά στο να συντρίβει τα ρεκόρ ταχύτητας.

Έκανε το πρώτο του ρεκόρ ταχύτητας το 1926, με το Ladybird (Πασχαλίτσα) πιάνοντας ταχύτητα 245,15 χλμ/ώρα (152,33 μίλια/ ώρα -μαω). Το ρεκόρ καταρρίφθηκε μόλις ένα μήνα αργότερα.

1930, ο σερ Henry Segrave

Ο Segrave ανέκτησε την πρώτη θέση με θεαματικό τρόπο το 1927, όταν έπιασε τα 327,97 χλμ/ώρα (203,79 μαω) με το Sunbeam 1000 HP Mystery, καθιστώντας τον τον πρώτο άνθρωπο που υπερέβη τα 200 μαω. Τα φρένα του έλιωσαν καθώς έτρεχε στην άμμο της παραλίας Daytona στη Φλόριντα, αναγκάζοντάς τον να σταματήσει πριν πέσει στα νερά του Ατλαντικού Ωκεανού.

Το ρεκόρ έσπασε δύο φορές το 1928, με τον Αμερικανό Ray Keech να πιάνει τα 334,02 χλμ/ώρ (207,55 μαω). Εν τω μεταξύ, ο Segrave ανέπτυσσε ένα αυτοκίνητο που θα έκανε τους αντιπάλους του "να φάνε τη σκόνη του".

11 Μαρτίου 1929, ο Segrave και το Golden Arrow σύρονται στο σημείο εκκίνησης.

Το Golden Arrow είχε μια μηχανή Napier Lion VIIA 925 ίππων τυλιγμένη μέσα σε ένα βελτιωμένο σώμα αλουμινίου σχεδιασμένο από τον J.S. Irving, διαθέτοντας ένα προηγμένο σύστημα ψύξης και μια τηλεσκοπική θέα ώστε το αυτοκίνητο να κινείται ευθεία. Η εξελιγμένη αεροδυναμική του αυτοκινήτου παρήγαγε 450 pound κάθετης δύναμης για να μένει το όχημα σταθερό στο έδαφος στις υψηλές ταχύτητες.

Στις 29 Μαρτίου του 1929, ο Segrave επέστρεψε στην παραλία Daytona με το Golden Arrow. Μπροστά σε 100.000 θεατές, ο Segrave συνέτριψε το προηγούμενο ρεκόρ, φτάνοντας την ταχύτητα των 372,66 χλμ/ώρα (231,56 μαω), ένα ρεκόρ το οποίο θα παρέμενε για σχεδόν δύο χρόνια.

Απρίλιος 1929: Το Golden Arrow καθ' οδόν για την παρουσίασή του στο πολυκατάστημα Selfridges στο Λονδίνο

Ο Segrave χρίστηκε ιππότης για τα επιτεύγματά του και άρχισε να κοιτάει τα ρεκόρ ταχύτητας στο νερό. Το 1930, διέλυσε το σκάφος του, ενώ θα έκανε ρεκόρ ταχύτητας στη λίμνη Windermere στην Αγγλία. Στο νοσοκομείο, ανέκτησε τις αισθήσεις του ίσα-ίσα για να μάθει ότι είχε σπάσει το ρεκόρ. Στη συνέχεια υπέκυψε στις πληγές του και πέθανε.

1930, καρτ ποστάλ από την παραλία Daytona

1930, ο σχεδιαστής J.S. Irving κρατά ένα μοντέλο του Golden Arrow

11 Μαρτίου 1929, ο Segrave ενώ τρέχει για να σπάσει το ρεκόρ

Tags
Back to top button