Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η Kia αποκάλυψε το νέο της σλόγκαν: «Movement that inspires»

Το νέο της εταιρικό λογότυπο καθώς και το παγκόσμιο σλόγκαν της μάρκας σηματοδοτώντας τον τολμηρό μετασχηματισμό της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας αποκάλυψε η Kia Motors Corporation. Ταυτόχρονα έκανε ξεκάθαρο ποια στρατηγική θα ακολουθήσει και ποιοι είναι οι νέοι στόχοι.

Η εισαγωγή του νέου λογότυπου αντιπροσωπεύει τις φιλοδοξίες της Kia για μία ηγετική θέση στη νέα εποχή της κινητικότητας, ανανεώνοντας σχεδόν όλους τους τομείς του επιχειρηματικού της προφίλ.

Ο σχεδιασμός του νέου λογότυπου της Kia βασίζεται σε τρεις έννοιες

  1. Τη «συμμετρία»
  2. Το «ρυθμό» και
  3. Την «άνοδο».

Η «συμμετρία» του λογότυπου αντικατοπτρίζει τη σύγκλιση των αναγκών κινητικότητας των πελατών με την περιβαλλοντική ευθύνη για ένα βιώσιμο μέλλον. Ο «ρυθμός» ενσωματώνει το συνεχώς προσαρμοζόμενο πνεύμα της Kia με μια ανανεωμένη δημιουργική ενέργεια που εναρμονίζεται με τις επιθυμίες των πελατών. Η «ανοδική» φύση του νέου λογότυπου, με μία μόνο συνεχόμενη γραμμή, συμβολίζει τη δέσμευση της Kia να προσφέρει συναρπαστικά και αξιόπιστα προϊόντα στους πελάτες της και στιγμές έμπνευσης σε κάθε επαφή τους με τη μάρκα.

«Το νέο λογότυπο της Kia αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της εταιρείας στο να αναδειχθεί ως ένα icon αλλαγής και καινοτομίας», δήλωσε ο Ho Sung Song, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia. «Η αυτοκινητοβιομηχανία βιώνει μια περίοδο ταχύτατου μετασχηματισμού και η Kia προσαρμόζεται προληπτικά σε αυτές τις αλλαγές. Το νέο μας λογότυπο αντιπροσωπεύει την επιθυμία μας να εμπνεύσουμε τους πελάτες μας, καθώς δημιουργούνται νέες ανάγκες κινητικότητας, αλλά και τα στελέχη και το προσωπικό της εταιρίας σε μια ταχέως μεταβαλλόμενη βιομηχανία».

Το νέο λογότυπο αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια μιας πρωτοποριακής έκθεσης με πυροτεχνήματα στη Σεούλ της Κορέας. Στην εκδήλωση είδαμε 303 «πυρo-drones» να εκτοξεύουν εκατοντάδες πυροτεχνήματα σε ένα συγχρονισμένo σκηνικό αναπαριστώντας τη νέα εποχή της Kia. Κάτι που δημιούργησε ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ Guinness για τα «περισσότερα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα (UAVs) ταυτόχρονης εκτόξευσης πυροτεχνημάτων».

Οι νέοι στόχοι και η στρατηγική της μάρκας θα αποκαλυφθούν στις 15 Ιανουαρίου

Εκτός από το ολοκαίνουργιο της λογότυπο, η Kia αποκάλυψε και το νέο της παγκόσμιο σλόγκαν, «Movement that inspires». Λεπτομέρειες σχετικά με τη νέα στρατηγική της Kia, συμπεριλαμβανομένων των νέων στόχων, της φιλοσοφίας, καθώς και της μελλοντικής προϊόντικής γκάμας της μάρκας, θα κοινοποιηθούν μέσω της ψηφιακής εκδήλωσης «New Kia Brand Showcase» που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021 στις 02:00 πμ. Η εκδήλωση θα προβληθεί και στο κανάλι Kia Global YouTube.


 
Tags
Back to top button