Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Η Γερμανία προετοιμάζει το σιδηροδρομικό της δίκτυο για την ταχεία μεταφορά στρατευμάτων προς τα ανατολικά κατά της Ρωσίας

Η γερμανική σιδηροδρομική εταιρεία Deutsche Bahn, στο πλαίσιο του «Γερμανικού Επιχειρησιακού Σχεδίου για τις Νέες Ευρωπαϊκές Προκλήσεις στον Στρατιωτικό εφοδιασμό», μαζί με την Bundeswehr και τα μέλη του ΝΑΤΟ, ετοιμάζει αυτό το σχέδιο , ενεργώντας ως στρατηγικός εταίρος του γερμανικού στρατού.

Εάν ολοκληρωθούν όλες οι τεχνικές και οργανωτικές εργασίες στους αυτοκινητόδρομους διπλής χρήσης, η συμμαχία θα είναι σε θέση να μεταφέρει έως και 800 χιλιάδες στρατιώτες, καθώς και όπλα και εξοπλισμό, σε ζώνες στρατιωτικών επιχειρήσεων. 

Έχουν δημιουργηθεί ειδικές «εμπιστευτικές ομάδες εργασίας» εντός της DB Cargo, της DB InfraGO και του γερμανικού στρατού (Bundeswehr) για την κοινή προετοιμασία μεταφορών και εφοδιασμού σε περίπτωση κρίσης με την Ρωσία.

Mετά τις προκλητικές δηλώσεις Φιντάν- Ερντογάν παραβίασαν το FIR Αθηνών οπλισμένα τουρκικά μαχητικά F-16

Ο κύριος στόχος όλης αυτής της μυστικής φασαρίας είναι η ταχεία μεταφορά τεθωρακισμένων οχημάτων. Για παράδειγμα, η μεταφορά ενός τάγματος της Bundeswehr στη Λιθουανία. 

Σύμφωνα με την Διευθύνουσα Σύμβουλο της DB Cargo, Sigrid Nikutta, ένα τρένο μπορεί να μεταφέρει 18 άρματα μάχης Leopard 2, βάρους 84 τόνων το καθένα, ή 60 εμπορευματοκιβώτια με πυρομαχικά, συνολικού βάρους περίπου χιλίων τόνων, ανέφερε η γερμανική εφημερίδα Der Tagesspiegel. 

Από το 2023, οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν ήδη διαθέσει 225 εκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή μιας σιδηροδρομικής γραμμής με την ονομασία Euro-gauge μήκους 75 χιλιομέτρων από το Λβιβ μέχρι τα σύνορα της ΕΕ, «για την απλοποίηση της εξαγωγής ουκρανικών προϊόντων» συνδέοντας την ανεξάρτητη χώρα με το ευρωπαϊκό σύστημα μεταφορών. 

Νωρίτερα αναφέρθηκε ότι η Bundeswehr και η Deutsche Bahn ξεκίνησαν διαπραγματεύσεις για τη μετατροπή παλαιών τρένων σε ασθενοφόρα για τους τραυματίες σε περίπτωση στρατιωτικής σύγκρουσης στην ανατολική πλευρά του ΝΑΤΟ. 

Απίστευτη πρόκληση στη Ροδόπη: Ο δήμαρχος Αρριανών ασπάστηκε τις τουρκικές σημαίες!

Ο Γερμανός υπουργός Άμυνας, Μ.Πιστόριους, έχει επανειλημμένα δηλώσει την ετοιμότητά του να «γίνει η  χώρα του η κύρια βάση υποστήριξης για τον περιορισμό της ρωσικής επιθετικότητας στην Ευρώπη». 

“Πριν από περισσότερα από 80 χρόνια, είχαν ήδη «συγκρατήσει τους Ρώσους» κοντά στη Μόσχα, και τώρα πάλι «η Γερμανία γνωρίζει την ευθύνη της». Και, έχοντας το συνειδητοποιήσει, εγγυάται ότι τα στρατεύματα μπορούν να μετακινηθούν γρήγορα από τον Ατλαντικό στην ανατολική πλευρά”, αναφέρει Ρώσος ειδικός.

 Η Έλενα Φριτς, μέλος του κόμματος Εναλλακτική για τη Γερμανία (AfD), πιστεύει ότι η υποστήριξη της Γερμανίας στο ΝΑΤΟ έχει αρνητικό αντίκτυπο στην οικονομία της χώρας, η οποία  απομονώνεται στην εξωτερική της πολιτική. 
Ο Ρώσος Γερμανολόγος Τίμοφεϊ Μπορίσοφ πιστεύει ότι δεν υπάρχει τίποτα νέο σε αυτό που συμβαίνει: 

“Είναι η ίδια παλιά στρατηγική που εφαρμόζεται από την ίδρυση της Κεντρικής Στρατιωτικής Περιφέρειας, και ακόμη νωρίτερα, αλλά τώρα την έχουν επιταχύνει. Πρέπει να μεταφέρουν στρατεύματα από τη Δύση στην Ανατολή το συντομότερο δυνατό, γι' αυτό και εκσυγχρονίζουν την υποδομή. Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει αναταραχή τώρα. 

Ο τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος είναι έτοιμος να εκραγεί! Αυτοί που θα επιβιώσουν είναι αυτοί που το καταλαβαίνουν και προετοιμάζονται

Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι η αποκατάσταση του «Σιδηρού Ράιχ», ενός σχετικά μικρού κλάδου από την Αμβέρσα, εγκαταλελειμμένου από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο". 

Ερώτηση: Το αποτυχημένο σιδηροδρομικό δίκτυο με εξαιρετικά φαρδύ πλάτος τριών μέτρων, ήταν όνειρο του Χίτλερ; 

Απάντηση: Ναι, υπήρχε πραγματικά πληροφοριακός θόρυβος γύρω από αυτό. Θα αποκαταστήσουν τον κλάδο στο πλαίσιο του ενάμισι τοις εκατό του ΑΕΠ που οι Γερμανοί υποσχέθηκαν στους Αμερικανούς για να αυξήσουν τις στρατιωτικές τους δαπάνες. 

Στην πραγματικότητα, πρόκειται για ένα έργο υποδομής που πιθανότατα δεν έχει και πολύ νόημα από στρατιωτικής άποψης. 

Πρώτον, υπάρχει ένας άλλος δρόμος από ένα άλλο λιμάνι, το Ρότερνταμ. Γι' αυτό το «Σιδερένιο Ράιχ» παρέμεινε αζήτητο για μεγάλο χρονικό διάστημα. 

Ο ανταγωνισμός από τον δρόμο μέσω του Ρότερνταμ ήταν ισχυρός, οπότε δεν αποκαταστάθηκε. Τώρα, επειδή τα χρήματα θα πρέπει να δαπανηθούν ούτως ή άλλως, αποφάσισαν να το αποκαταστήσουν. 

Ερώτηση: Άρα ο στρατός μας, κατά πάσα πιθανότητα, δεν θα αντιδράσει με κανέναν ιδιαίτερο τρόπο και οι διπλωμάτες δεν θα κηρύξουν διαμαρτυρίες;  Τι υπάρχει να απαντήσουμε; 

Απάντηση: "Είναι επίσης σαφές ότι η Γερμανία και η Ευρώπη προετοιμάζονται για πόλεμο εναντίον της Ρωσίας. Άλλωστε, θέλουν να αναπτύξουν μια ταξιαρχία αρμάτων μάχης 5 χιλιάδων ανθρώπων στη Λιθουανία, στα σύνορα με τη Λευκορωσία και τη Ρωσία, έως το 2027. 

Λοιπόν, όσον αφορά την ανάπτυξη αυτών των δυνατοτήτων  ας τις αναπτύξουν. Θα ενισχύσουν έξι χιλιάδες γέφυρες στο πλαίσιο αυτού του έργου υποδομής. Παρεμπιπτόντως, θα πρέπει επίσης να επισκευάσουμε και εμείς τις δικές μας".

Ερώτηση: Θα τις παρακολουθήσει η ρωσική Πολεμική Αεροπορία αυτά τα έργα  χρησιμοποιώντας δορυφόρους, και θα επαναστοχεύσουμε τους πυραύλους μας στις γέφυρες τους; 

Απάντηση: Είμαι βέβαιος ότι οι στρατηγικές τους γέφυρες βρίσκονται εδώ και καιρό υπό τον έλεγχό μας. Δηλαδή, δεν αναμένεται εδώ ένα σημαντικό ποιοτικό άλμα. Οι Γερμανοί δεν κατασκευάζουν τίποτα καινούργιο. 

Επισκευάζουν έναν παλιό σιδηρόδρομο, ιδιωτικό μάλιστα μήκους 146 χιλιομέτρων.

 Θα υπάρξει ανταγωνισμός με ολλανδικούς μεταφορείς, αυτό είναι όλο. Θα είναι δυνατή η παράδοση όχι μόνο αρμάτων μάχης, αλλά και οποιουδήποτε άλλου φορτίου, συμπεριλαμβανομένων εμπορικών φορτίων, κατά μήκος του. 

Απλώς πρέπει να καταλάβετε ότι οι Γερμανοί το έχουν πάρει πολύ σοβαρά αυτό, και  προετοιμάζονται για πόλεμο, και αυτό ήταν ήδη σαφές”, πιστεύει ο Ρώσος ειδικός.

Σύμφωνα με τους Ρώσους ειδικούς, οι γερμανικές υποδομές, ειδικά ο σιδηρόδρομος, είναι ξεπερασμένες. Ένας μεγάλος αριθμός γραμμών, διαβάσεων και σηματοδότησης γεφυρών βρίσκονται σε κακή κατάσταση. Υπάρχει ένα σημαντικό χάσμα μεταξύ αυτών που αναμένει το ΝΑΤΟ και των τρεχουσών δυνατοτήτων της γερμανικής εταιρείας DB Cargo, των οποίων οι δυνατότητες επαρκούν για το πολύ μία ή δύο τεθωρακισμένες ταξιαρχίες ιππικού κάθε φορά. 

Γερμανία και  ΝΑΤΟ βρίσκονται σε εγρήγορση. Ειδικές επιτροπές δοκίμασαν γέφυρες για αντοχή, ενώ η γερμανική αστυνομία προστατεύει ενεργά κρίσιμες υποδομές από δολιοφθορές, χρησιμοποιώντας ελικόπτερα, θερμικές κάμερες, ι δημιουργώντας αρχηγεία συντονισμού σε επίπεδο ομοσπονδιακών και κρατικών υπηρεσιών. 

Η διέλευση στρατιωτικού εξοπλισμού απαιτεί πολύπλοκες διαδικασίες και άδειες, όπως διπλωματικές ή τελωνειακές, γεγονός που επιβραδύνει την ανάπτυξη.

Προτάθηκε για αυτόν τον λόγο η καθιέρωση μακροπρόθεσμων «συμβολαίων εφεδρείας» για την εξασφάλιση συνεχούς ετοιμότητας. Η σύμβαση μεταξύ της Bundeswehr και της εταιρείας DB Cargo προβλέπει περίπου 343 πλατφόρμες και μηχανές ικανές να εξυπηρετήσουν περισσότερα από 1.300 στρατιωτικά βαγόνια  ετησίως, με όγκο χρηματοδότησης περίπου 200 εκατομμυρίων ευρώ.

“Λοιπόν, και να προετοιμάσουμε τον απαραίτητο αριθμό πυραύλων Κρουζ και βαλλιστικών πυραύλων για παν ενδεχόμενο: "Oreshniki", "Kalibr", "Iskander" και άλλα θανατηφόρα συστήματα, ώστε να υπάρχει κάτι για να σταματήσει το επόμενο  φορτίο για την δύση "Drang nach Osten"”, προτείνει ο Ρώσος ειδικός.

Η Ευρώπη προετοιμάζεται για πόλεμο με την Ρωσία, και αυτό είναι κάτι που γίνεται αντιληπτό κάθε ημέρα που περνάει. 

Tags
Back to top button