Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η Ford Mustang ανανεώνεται σχεδιαστικά για το 2018 με νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων (βίντεο)

Η Ford Mustang ανανεώνεται σχεδιαστικά για το 2018, αποκτά νέα χρώματα και ζάντες αλλά και ουσιαστικές αναβαθμίσεις όπως το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων.

Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος με πιο σύνθετες γραμμές, εντονότερες ακμές και πιο αιχμηρές εισαγωγές αέρα. Τα εμπρός φώτα είναι πιο επιθετικά, με έναν μικρό αεραγωγό στο κάτω μέρος τους. Στο πίσω μέρος, ο επίσης νέος προφυλακτήρας συνδυάζεται με καινούρια LED φώτα.

Στην κορυφή της γκάμας θα συνεχίσει να βρίσκεται η 5.0 V8, αλλά με πιο εξελιγμένο σύστημα τροφοδοσίας. Πλέον το σύστημα άμεσου ψεκασμού αντικαθίσταται από ένα συνδυαστικό κύκλωμα άμεσου και έμμεσου ψεκασμού. Και διαφορετική σχέση συμπίεσης 12:1 αντί 11:1. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα καλύτερη οικονομία καυσίμου αλλά και περισσότερη ευστροφία ψηλά. Η κόκκινη γραμμή του στροφομέτρου έχει μετατοπιστεί προς τα πάνω, αν και η Ford για την ώρα δεν ανακοινώνει ακριβή νούμερα, ούτε για το ρυθμό περιστροφής ούτε για την ισχύ. Ο 2.3 EcoBoost φυσικά θα συνεχίσει να τοποθετείται στην Mustang. Ο 4κύλινδρος τούρμπο θα έχει αυξημένη ισχύ και ροπή, και καλύτερη απόκριση στο γκάζι. Επίσης η Ford δεν έχει δώσει τα νούμερα στη δημοσιότητα.

Το τεχνολογικό highlight είναι το νέο 10άρι αυτόματο κιβώτιο, το οποίο θα είναι διαθέσιμο και με τους δύο κινητήρες. Η Ford υπόσχεται ταχύτερες και πιο ομαλές αλλαγές, άρα και καλύτερες επιδόσεις.

Το χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων θα συνεχίσει να είναι η βασική διάταξη, αλλά πλέον έχει δίδισκο συμπλέκτη και βολάν διπλής μάζας. Αυτό βελτιώνει την λειτουργία του συμπλέκτη, λέει η Ford. Αν και εκείνη την ώρα δεν είχαμε σταθεί πολύ σε αυτό γιατί τελικά το συνηθίσαμε, τώρα που το συζητάμε όντως δεν ήταν ιδιαίτερα ομαλός ο συμπλέκτης στα αυτοκίνητα που είχαμε δοκιμάσει. Τώρα πλέον το κιβώτιο αυτό μπορεί να διαχειριστεί και περισσότερη ροπή.

Η μαγνητορροϊκή ανάρτηση με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ θα είναι μέρος του Performance Package. Η Ford έχει βελτιώσει το λογισμικό ελέγχου και τα ίδια τα αμορτισέρ για καλύτερη άνεση και ακριβέστερο έλεγχο του βάρους. Διαφορετικές είναι και οι αντιστρεπτικές. Προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς αλλά και της οικονομίας καυσίμου, για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση έχει γίνει πιο ομαλή η διαμόρφωση του πατώματος ώστε να διευκολύνεται η ροή του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο. Η Ford έχει επίσης συνεργαστεί στενά με την Michelin για να εξελίξει ειδικά Pilot Super Sport 4, για το Performance Pack της GΤ, με πλάτος 255 εμπρός και 275 πίσω. Θα έχει πολύ δουλειά κανείς στο configurator, αφού πλέον διατίθενται 10 διαφορετικές επιλογές στα σχέδια ζαντών.

Στην καμπίνα η βασική σχεδίαση δεν διαφοροποιείται σημαντικά, η ατμόσφαιρα όμως έχει εκσυγχρονιστεί και εξευρωπαϊστεί, ακόμη περισσότερο. Αντί των κλασικών οργάνων, προσφέρεται πλέον ένας πλήρως προσαρμόσιμος ψηφιακός πίνακας, μια οθόνη 12 ιντσών με όμορφα γραφικά να αλλάζουν απεικόνιση, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού.

Μη βιάζεστε όμως να παραγγείλετε τη νέα Mustang, διότι οι πρώτες ευρωπαϊκές εκδόσεις θα μπουν στην παραγωγή το νωρίτερο το Σεπτέμβριο, οπότε δεν θα δούμε αυτοκίνητα στην Ελλάδα πριν το 2018.

Πηγή: Mιχάλης Γεωργιάδης,

Tags
Back to top button