Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Η Fiat καατηγορεί τη γαλλική κυβέρνηση για την κατάρρευση της συγχώνευσης με τη Renault

Η αυτοκινητοβιομηχανία Fiat Chrysler (FCA) απέσυρε τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα τη πρόταση συγχώνευσής της με την Renault -μια κίνηση που θα δημιουργούσε το Νο3 στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία- επιρρίπτοντας την ευθύνη αυτής της αποτυχίας στη γαλλική κυβέρνηση.

Η αποτυχία των διαπραγματεύσεων είχε άμεση επίπτωση στις δύο εταιρίες στις χρηματιστηριακές αγορές. Η μετοχή της Renault κατέγραψε βουτιά άνω του 7% στο άνοιγμα της συνεδρίασης στο Παρίσι ενώ αυτή της FCA σημείωσε νωρίτερα πτώση πάνω από 3% στο Μιλάνο.

Μετά την απόσυρση της προσφοράς, η FCA στοχοποίησε το γαλλικό κράτος, μέτοχο της Renault, εκτιμώντας ότι δεν υπήρχαν «οι πολιτικές συνθήκες» στη Γαλλία προκειμένου να έχει θετική έκβαση μια τέτοια προσέγγιση.

Πηγή κοντά στη ιταλοαμερικανική εταιρία ήταν σήμερα πιο ξεκάθαρη: «Η ξαφνική και ακατανόητη στάση του Μπερσί» βρίσκεται στο επίκεντρο της αποτυχίας των συνομιλιών. «Οι νέες απαιτήσεις της γαλλικής κυβέρνησης οδήγησαν σε αυτή την επιζήμια κατάσταση για όλες τις πλευρές», δήλωσε η πηγή στο Γαλλικό Πρακτορείο.

Δηλώσεις για το θέμα έκανε και ο Γάλλος υπουργός Οικονομίας Μπρουνό Λεμέρ, που ενημερώθηκε για την απόσυρση της προσφοράς της FCA. «Από την παρουσίαση αυτής της προσφοράς, το Δημόσιο, μέτοχος της Renault με ποσοστό 15,1%, την καλωσόρισε ανοικτά και εργάστηκε εποικοδομητικά με το σύνολο των ενδιαφερόμενων πλευρών», δήλωσε ο υπουργός σε ανακοίνωσή σήμερα το πρωί.

Η κυβέρνηση είχε θέσει τέσσερις προϋποθέσεις, υπενθύμισε ο ίδιος: η υλοποίηση αυτής της επιχείρησης στο πλαίσιο της συμμαχίας μεταξύ της Renault και της Nissan, η διατήρηση των θέσεων εργασίας και των βιομηχανικών μονάδων στη Γαλλία, ο σεβασμός στην ισότιμη διακυβέρνηση μεταξύ της Renault και της FCA και η συμμετοχή αυτού του μελλοντικού σχήματος στην πρωτοβουλία για μπαταρίες για ηλεκτρικά οχήματα μαζί με τη Γερμανία.

Σύμφωνα με τον Μπρουνό Λεμέρ, υπήρξε συμφωνία στις τρεις από τις τέσσερις προϋποθέσεις και απέμενε μόνο να «εξασφαλιστεί η ρητή στήριξη της Nissan», η οποία έχει ποσοστό στη Renault μέσω ενός περίπλοκου σχήματος σταυροειδούς ιδιοκτησίας.

Το γαλλικό Δημόσιο ζήτησε έτσι μια καθυστέρηση πέντε ημερών για να διασφαλιστεί η στήριξη όλων των πλευρών στο σχέδιο της συγχώνευσης.

«Το γαλλικό κράτος ζήτησε εγγυήσεις. Έπραξε ορθώς. Είναι φυσιολογικό να ζητά κανείς χρόνο για έναν γάμο», δήλωσε ο υπουργός Προϋπολογισμού Ζεράλ Νταρμανέν στον ραδιοφωνικό σταθμό Franceinfo, χωρίς ωστόσο να κλείνει την πόρτα σε μια επανάληψη των διαπραγματεύσεων. «Σήμερα πρέπει να προστατεύουμε την απασχόληση στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία», πρόσθεσε.

Η συνένωση δυνάμεων των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών θα δημιουργούσε έναν όμιλο με κεφαλαιοποίηση άνω των 30 δισεκ. ευρώ, που θα μπορούσε να παράγει 8,7 εκατ. οχήματα τον χρόνο.

Tags
Back to top button