Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Η εξήγηση της Google για τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν σε υπηρεσίες της

Αρκετά προβλήματα διαπιστώθηκαν μέσα στην εβδομάδα στις υπηρεσίες της Google, όπως Gmail, Drive, YouTube, με την εταιρεία να εξηγεί τους λόγους, ζητώντας συγγνώμη για την ταλαιπωρία.

Το επίκεντρο των προβλημάτων εντοπίστηκε σε εργασίες που έκανε η Google στο User ID Service, το οποίο χειρίζεται την επιβεβαίωση των πιστοποιητικών των λογαριασμών. Τα προβλήματα μάλιστα είχαν ξεκινήσει από τον Οκτώβριο, όταν η εταιρία εισήγαγε ένα νέο σύστημα για διαχείριση πόρων συστήματος, αφήνοντας κομμάτια του παλιού συστήματος ως έχουν.

Αυτά τα κομμάτια λοιπόν, επέστρεψαν ως error όταν η χρήση ήταν μηδενική. Μόλις έληξε ένα fix που είχε εισηχθεί, τα αυτοματοποιημένα συστήματα ξεκίνησαν να αναγνωρίζουν το error αυτό ως πραγματικό. Εφόσον η χρήση φαινόταν πως ήταν μηδενική, η δυνατότητες αναγνώρισης του συστήματος διαχείρισης περιορίστηκαν δραστικά. Και ενώ υπήρχαν δικλείδες ασφαλείας, το σύστημα δε σχεδιάστηκε για να καλύψει το συγκεκριμένο πρόβλημα.

«Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για την έκταση των επιπτώσεων που είχε αυτό το περιστατικό στους πελάτες μας και τις επιχειρήσεις τους. Παίρνουμε οποιοδήποτε περιστατικό που επηρεάζει τη διαθεσιμότητα και την αξιοπιστία των πελατών μας εξαιρετικά σοβαρά, ειδικότερα περιστατικά τα οποία επηρεάζουν πολλαπλές περιοχές», ανέφερε η Google.

Tags
Back to top button