Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Η Boeing εντόπισε νέα προβλήματα στα 737 Max παρά τις αναβαθμίσεις

Στα τέλη Δεκεμβρίου του περασμένου έτους, η εταιρία Boeing απέλυσε τον Μάικλ Λούτιγκ, ο οποίος διορίστηκε ανώτερος σύμβουλος του διοικητικού συμβουλίου τον Μάιο, εν μέσω της κρίσης του 737 Max.


Ενώ η Boeing ανυπομονεί να επιστρέψει τα 737 Maxes στην ατμόσφαιρα μετά από σχεδόν ένα χρόνο γείωσης, άρχισαν να αναδύονται νέα προβλήματα με τα αεροσκάφη της εταιρείας.

Εκτός από τα του 737 Max που ήταν εν μέρει η αιτία δύο θανατηφόρων συντριβών, εμφανίστηκαν δύο άλλα ζητήματα.

Μετά από έναν εσωτερικό έλεγχο τον περασμένο μήνα, η Boeing βρήκε ένα θέμα που δεν είχε αναφερθεί προηγουμένως με την καλωδίωση που βοηθά στον έλεγχο της ουράς του αεροσκάφους. Όπως αποδείχθηκε, η καλωδίωση μπορεί να προκαλέσει βραχυκύκλωμα που με τη σειρά του θα μπορούσε να οδηγήσει σε συντριβή.

Τώρα, η εταιρεία αναλύει εάν ένα τέτοιο σενάριο μπορεί να συμβεί στην πραγματικότητα κατά τη διάρκεια της πτήσης.


Η Boeing ανακάλυψε επίσης ένα πρόβλημα κατασκευής που άφησε τους κινητήρες του αεροσκάφους ευάλωτους στην αστραπή. Επί του παρόντος, η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) αναπτύσσει μια οδηγία που θα απαιτήσει από την εταιρεία να αποκαταστήσει την προστασία από κεραυνούς, ενώ η Boeing βρίσκεται ήδη στο στάδιο της επίλυσης του προβλήματος.

Παρά το σημαντικότερο αεροσκάφος της Boeing, με περίπου 5.000 παραγγελίες ήδη από διεθνείς αεροπορικές εταιρείες, η εταιρεία δήλωσε ότι έκλεισε το εργοστάσιό της 737 μετά από σχεδόν ένα χρόνο γείωσης.

Ο τον Μάρτιο μετά από δύο θανατηφόρες συντριβές που αφορούσαν το αεροσκάφος που είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο συνολικά 346 επιβατών και του πληρώματος.

Tags
Back to top button