Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η Audi «καλύτερη Ευρωπαϊκή μάρκα» στην ψηφοφορία των αναγνωστών του Consumer Reports

Για έκτη συνεχόμενη χρονιά, η Audi αναδείχθηκε ως η «καλύτερη Ευρωπαϊκή μάρκα αυτοκινήτου» στην Έρευνα Αξιοπιστίας του Consumer Reports. Το έγκριτο αμερικάνικο περιοδικό «τρέχει» αυτήν την έρευνα κάθε χρόνο, με εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες να ψηφίζουν με βάση τις εμπειρίες τους από τη χρήση του αυτοκινήτου τους.

Μαζί με την ψήφο τους, οι αναγνώστες του περιοδικού αναφέρουν και πιθανά προβλήματα που παρουσίασε το αυτοκίνητό τους στη διάρκεια του περασμένου δωδεκάμηνου. Παράγοντες όπως ο τύπος και η φύση του κάθε προβλήματος, ο χρόνος και το κόστος που απαιτήθηκε για την επίλυσή του συνυπολογίζονται για την ανάδειξη της τελικής κατάταξης.

Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό που προσδίδει αξία στη συγκεκριμένη έρευνα είναι ότι καλύπτει αποτελέσματα που αφορούν τρεις γενιές του κάθε μοντέλου.

Τα αποτελέσματα της εφετινής χρονιάς βασίστηκαν σε στοιχεία που αφορούσαν περίπου 640.000 αυτοκίνητα. Η τελική κατάταξη της Έρευνας Αξιοπιστίας συνδυάζεται με τα αποτελέσματα δοκιμών που πραγματοποιεί το περιοδικό ως μέρος της ύλης του και προκύπτει μία γενική κατάταξη που εκφράζει τόσο τα ποιοτικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά του κάθε μοντέλου όσο και την καθημερινή χρήση του, σε βάθος χρόνου. Και τα οκτώ μοντέλα της Audi που αξιολογήθηκαν στο πλαίσιο της έρευνας, έλαβαν την ένδειξη «προτεινόμενο για αγορά». Τα μοντέλα αυτά ήταν τα Audi A3, A4, A6, A8, Q3, Q5, Q7 και ΤΤ.

Ο κ. Βέρνερ Τσίμερμαν (Werner Zimmermann), Διευθυντής Διασφάλισης Ποιότητας στην AUDI AG, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό το αποτέλεσμα, το οποίο στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα στους πελάτες μας: Η ποιότητα αποτελεί βασικό προτέρημα της Audi».

 

 

 

Tags
Back to top button