Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Gucci: Διεθνής Οργάνωση προστασίας ζώων ζητά να σταματήσει να χρησιμοποιεί άγρια ζώα στις διαφημίσεις του

Η οργάνωση προστασίας των ζώων World Animal Protection U.S. ενημέρωσε τον ιταλικό οίκο μόδας Gucci για την ανησυχία της σχετικά με τη συμμετοχή τίγρεων στη διαφημιστική εκστρατεία για τη συλλογή Gucci Tiger και του ζήτησε να σταματήσει να χρησιμοποιεί άγρια ζώα στις διαφημίσεις του.

Για τον εορτασμό του Έτους της Τίγρης, ο Gucci δημιούργησε τη σειρά ενδυμάτων και αξεσουάρ για γυναίκες και άνδρες Gucci Tiger που περιλαμβάνουν διαφορετικές απεικονίσεις του ζώου.

Στη συνοδευτική διαφημιστική καμπάνια μάρκετινγκ που σχεδιάστηκε από τον διευθυντή δημιουργικού του οίκου, Αλεσάντρο Μικέλε και υλοποιήθηκε από τον φωτογράφο και σκηνοθέτη Άντζελο Πενέτα, τίγρεις παρουσιάζονται σε στιγμιότυπα σε διάφορους χώρους σε πολυτελές, ρετρό θέρετρο.

«O Gucci στέλνει το ακατάλληλο μήνυμα προωθώντας τίγρεις ως κατοικίδια και πολυτελή αντικείμενα, ενώ είναι άγρια ζώα που ανήκουν στους ανόθευτους βιότοπους» ανέφερε η Λιζ Καμπρέρα Χολτζ από την οργάνωση προστασίας των ζώων με αποστολή να εποπτεύει διαφημιστικές καμπάνιες.

Η οργάνωση προτρέπει τον Gucci να σταματήσει να χρησιμοποιεί άγρια ζώα στις διαφημιστικές καμπάνιες του και να εκδώσει ανακοίνωση, στην οποία θα αναφέρεται ότι οι τίγρεις ανήκουν στην άγρια φύση.

«Η Χρονιά του Τίγρη, σύμφωνα με το Κινεζικό Ημερολόγιο, θα πρέπει να ευαισθητοποιήσει ότι αυτά τα απίστευτα ζώα χρειάζονται προστασία και όχι εμπορευματοποίηση. Τίγρεις ζουν σε αιχμαλωσία στις ΗΠΑ, ενώ μόλις 3.900 ζώα παραμένουν στην άγρια φύση.

Οι τίγρεις κινδυνεύουν σοβαρά ως συνέπεια της χρήσης τους ως «κατοικίδια», από την τουριστική εκμετάλλευση, την καλλιέργεια ναρκωτικών, τη λαθροθηρία, την καταστροφή οικοτόπων και τις φυσικές καταστροφές» επισήμανε.

Εκπρόσωπος του Gucci δήλωσε ότι «η φύση, η άγρια ζωή και οι κάτοικοί της είναι σημαντικά απαραίτητα για τον Gucci», ο οποίος, από το 2018 εφαρμόζει φιλικές προς το περιβάλλον μεθόδους.

Τον Φεβρουάριο του 2020, ο Gucci εντάχθηκε στο The Lion’s Share Fund, πρωτοβουλία που αυξάνει τα πολυπόθητα κεφάλαια για την προστασία των απειλούμενων ειδών και των αγνών ενδιαιτημάτων τους, πρόσθεσε.

Επιπλέον διευκρίνισε ότι η οργάνωση για την ευζωϊα των ζώων, American Humane έλεγξε τους χώρους, στους οποίους έγινε η φωτογράφιση και ότι οι τίγρεις φωτογραφήθηκαν σε ένα ξεχωριστό ασφαλές περιβάλλον σύμφωνα με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια του Gucci και μετά παρουσιάστηκαν στη διαφημιστική καμπάνια».

Tags
Back to top button