Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

GP Ρωσίας: Ταχύτερος ο Ραϊκόνεν στις ελεύθερες δοκιμές - Αναλυτικά η κατάταξη

Μπορεί να μην έχει κάνει το καλύτερο ξεκίνημα στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα, έκανε όμως ιδανικό ξεκίνημα στις υποχρεώσεις του στο πλαίσιο του ρωσικού Grand Prix.

Ο λόγος για τον Kimi Raikkonen που σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.36.074, επίδοση αρκετή για να τοποθετήσει τη Ferrari SF70H στην κορυφή της κατάταξης της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών. Ας δούμε όμως αναλυτικά τι έγινε στα παράλια της Μαύρης Θάλασσας.

Η πίστα του Σότσι υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με ηλιοφάνεια, θερμοκρασία αέρα στους 21 βαθμούς Κελσίου και οδοστρώματος στους 35.

Η 90λεπτη διαδικασία ξεκίνησε με προβλήματα για τη Renault, καθώς ο τοπικός ήρωας Sergey Sirotkin που πήρε τη θέση του Nico Hulkenberg, αναγκάστηκε να παρκάρει την R.S.17 στην άκρη της αγωνιστικής διαδρομής στη στροφή 2, αναφέροντας πρόβλημα στην υβριδική μηχανή. Με τη συμπλήρωση 15 λεπτών, οι Mercedes είχαν ήδη βρεθεί στο 1-2 σε γύρους με τη μαλακή γόμα ελαστικών, με την οποία ο Sebastian Vettel βρήκε ένα επιπλέον δευτερόλεπτο. Όταν όμως η W08 Hybrid EQ Power+ έβαλαν τα πολύ μαλακά ελαστικά κατέβηκαν στο 1.36.

Ακολούθησε μακρά περίοδος αδράνειας και χρειάστηκε να συμπληρώσουμε τα δύο τρίτα της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών για να δούμε ξανά αλλαγή στην κορυφή.

Ο Kimi Raikkonen έβαλε ελαστικά πολύ μαλακής γόμας της Pirelli στη Ferrari του και πήγε στο 1.36.074, 45 χιλιοστού του δευτερολέπτου κάτω από τον Valtteri Bottas. Ακολούθησαν μερικά λεπτά υπό το καθεστώς κόκκινης σημαίας, για να απομακρυνθούν από την πίστα κομμάτια του Bodywork της Force India του Esteban Ocon, καθώς ενώ βρισκόταν εν κινήσει αποκολλήθηκε το κάλυμμα του κινητήρα.

Μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας δεν είχαμε άλλες αλλαγές στην κορυφή, παρέμεινε το Φινλανδικό 1-2, με τον Hamilton έξι δέκατα πιο πίσω και τις δύο Red Bull και τον Sebastian Vettel που είχε ένα εντυπωσιακό τετ α κε στη στροφή 16, να είναι εκτός δευτερολέπτου από την επίδοση του Iceman.

Κι επειδή ήταν πολύ καλό για να είναι αληθινό, η McLaren είδε στις… καθυστερήσεις τον Stoffel Vandoorne να παραπονιέται μέσω team radio πως έχασε ισχύ από την υβριδική μηχανή της Honda.

Συνολικά οι χρόνοι της 1ης περιόδου ήταν:

Στο FP2 o Φέτελ φάνηκε να ξεπερνά τα προβλήματα με το σετάρισμα που αντιμετώπισε στην 1η περίοδο και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο χρησιμοποιώντας την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Με το χρονόμετρο να σταματά στο 1:34.1 ο Φέτελ ήταν 2 δευτερόλεπτα ταχύτερος απ' ότι στο FP1 ο Ράικονεν. Αρκετοί οδηγοί ανάμεσά τους ο Ράικονεν και ο Χάμιλτον βρέθηκαν εκτός πίστας προσπαθώντας να βρουν το όριο του φρεναρίσματος στη στροφή 2. Αρκετοί οδηγοί έκαναν προσομοίωση μερών αγώνα στο FP2. Οι Ferrari είχαν ξεκάθαρο προβάδισμα από τις Mercedes ειδικά με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. 

Οι δέκα υψηλότερες τελικές ταχύτητες σήμερα

Συνολικά οι χρόνοι της 2ης περιόδου ήταν:

Νο.      Οδηγός                   Ομάδα                                   Χρόνος Διαφορά Γύροι

Sebastian Vettel

 

Kimi Räikkönen

Valtteri Bottas

Lewis Hamilton

Max Verstappen

Red Bull Racing TAG Heuer

Daniel Ricciardo

Red Bull Racing TAG Heuer

Felipe Massa

Williams Mercedes

Nico Hulkenberg

Kevin Magnussen

Haas Ferrari

Sergio Perez

Force India Mercedes

Esteban Ocon

Force India Mercedes

Fernando Alonso

McLaren Honda

Jolyon Palmer

Romain Grosjean

Haas Ferrari

Carlos Sainz

Toro Rosso

Stoffel Vandoorne

McLaren Honda

Daniil Kvyat

Toro Rosso

Pascal Wehrlein

Sauber Ferrari

Lance Stroll

Williams Mercedes

Marcus Ericsson

Sauber Ferrari

Πηγή:

Tags
Back to top button