Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Gordon Murray: Ο σχεδιαστής των μονοθέσιων της Formula 1 έβγαλε δικό του supercar (βίντεο)

Ο σχεδιαστής των μονοθέσιων της Formula 1, Gordon Murray, ξαναχτύπησε προσφάτως με το T.50, κάτι τόσο επαναστατικό και καινοτόμο όσο και η πλέον μνημειώδης δουλειά του.

T.50 το λέει και είναι το πρώτο αυτοκίνητο που βγαίνει με το σήμα της Gordon Murray Autοmotive από το 1992, σε κάνει όμως να λες πως άξιζε η αναμονή.

Κάτω από το κομψό αυτό παρουσιαστικό, το supercar έχει έναν V12 που αποδίδει 654 άλογα, νούμερα όχι ακριβώς απίθανα για τον κόσμο των σημερινών supercars.

Αυτό που κάνει όμως τόσο αξιοσημείωτη την 4λιτρη μηχανή της Cosworth-GMA είναι ο γεγονός ότι είναι ο πιο ελαφρύς V12 του κόσμου (λιγότερο από 180 κιλά).

Αυτό, σε συνδυασμό με το ανθρακόνημα και τα εξαρτήματα από αλουμίνιο, επιτρέπουν στο T.50 να μην ξεπερνά τα 1.000 κιλά (986 κιλά), λιγότερο δηλαδή από κάθε άλλο supercar που κυκλοφορεί στους δρόμους.

Σε επίπεδο καινοτομιών, το T.50 ελέγχει απόλυτα τη ροή αέρα κάτω από το αμάξωμα, χάρη σε αυτόν τον ανεμιστήρα των 400 χιλιοστών στο πίσω μέρος που προέρχεται από τη F1.

Ελέγχοντας ό,τι συμβαίνει από κάτω του, το bodywork μπορεί να έχει πολύ πιο αρμονικές γραμμές από ό,τι τα άλλα supercars.

Είναι το πιο οδηγοκεντρικό αμάξι που έχει παρουσιαστεί ποτέ, η κορωνίδα της 50 χρόνων σχεδιαστικής πορείας του Murray. Μόλις 100 μονάδες θα βγουν το 2022 με τιμή στα 2,6 εκατ. ευρώ.

Tags
Back to top button