Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Γ.Μανιάτης παρεμβαίνει για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ

Πολλά και μεγάλα ερωτηματικά προκάλεσε η απόφαση της κυβέρνησης για την κρατικοποποίηση του ΟΑΣΘ (των αστικών λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη), σύμφωνα με όσα δήλωσε ο εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, υπεύθυνος για τους τομείς της Ενέργειας, του Περιβάλλοντος και των Υποδομών, Γιάννης Μανιάτης.

Η Δημοκρατική Συμπαράταξη θέτει έξι ερωτήματα στον αρμόδιο υπουργό Χρήστο Σπίρτζη
Πιο αναλυτικά η δήλωσή του: 
«Α) Επειδή δεν έχουμε καμία εμπιστοσύνη ούτε στον κ. Σπίρτζη, ούτε στην κυβέρνηση Τσίπρα.
Β) Επειδή οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες προϋποθέτουν σοβαρότητα, μακρόπνοο στρατηγικό σχεδιασμό, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της καθημερινής μετακίνησης των πολιτών, και στην περίπτωσή μας της Θεσσαλονίκης,
από τη δημοσιοποίηση του σχεδίου νόμου για «κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ» κρατούμε τα αναπάντητα ερωτήματα
Πώς διασφαλίζεται η συνεχής εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και η αποφυγή πιθανής ταλαιπωρίας του, ιδιαίτερα μέσα στο καλοκαίρι;
Ποια είναι τα πορίσματα της δημόσιας διαβούλευσης που προηγήθηκε με όλους τους κοινωνικούς, αυτοδιοικητικούς κι επαγγελματικούς φορείς της Θεσσαλονίκης;
Πώς διασφαλίζεται η νομική θωράκιση  του δημοσίου έναντι μελλοντικών αξιώσεων ενδιαφερομένων;
Ποιος είναι ο ρόλος του Υπερταμείου Αποικιοκρατίας, στο οποίο έχουν ήδη ενταχθεί όλοι οι συγκοινωνιακοί  φορείς συμπεριλαμβανομένων της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ  (που υλοποιεί το Μετρό Θεσσαλονίκης), του ΟΣΕ, του ΟΑΣΑ και των θυγατρικών τους;
Πώς διασφαλίζεται η συμβατότητα της πρότασης με τις ευρωπαϊκές βέλτιστες πρακτικές και Κανονισμούς, αλλά και με τις δεσμεύσεις της χώρας, ιδιαίτερα μετά τα «ηρωικά» μνημόνια 3 και 4 του κ. Τσίπρα;
Πώς διασφαλίζεται τόσο βραχυπρόθεσμα, όσο και μεσομακροπρόθεσμα ότι το κόστος για το ελληνικό δημόσιο θα είναι μικρότερο και όχι μεγαλύτερο από το σημερινό;».

Tags
Back to top button