Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Γ.Κεφαλογιάννης: «Οι νομοθετικές πρωτοβουλίες θα ενισχύσουν άμεσα την βιώσιμη κινητικότητα»

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης επεσήμανε την άμεση ενίσχυση της βιώσιμης κινητικότητας και της οικολογικής μετακίνησης με σειρά νομοθετικών πρωτοβουλιών.

Όπως επεσήμανε ο κ. Κεφαλογιάννης, σε διαβούλευση τίθεται το προσεχές διάστημα το σχέδιο νόμου για το πλαίσιο λειτουργίας των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. «Με τα ΣΒΑΚ ενθαρρύνουμε τις τοπικές κοινωνίες να αποκτήσουν πρόσβαση σε χρηματοδοτικά προγράμματα, μέσω τις αξιοποίησης νέων τεχνολογιών», ανέφερε.

Πρόσθεσε δε, ότι αναμένονται νομοθετικές πρωτοβουλίες για τη θέσπιση νέων κανόνων για τη μικροκινητικότητα (πατίνια κλπ), ενώ αναμένεται και νέο σχέδιο νόμου για την ηλεκτροκίνηση.

Όπως δήλωσε ο κ. Κεφαλογιάννης, «η υλοποίηση των παραπάνω σηματοδοτεί την έναρξη του μετασχηματισμού της κινητικότητας και της αυτόματης κινητικότητας στη χώρα».

«Είναι τεράστια η πρόκληση προκειμένου να μειώσουμε, τα επόμενα δέκα χρόνια, κατά 55% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα», δήλωσε απ΄ την πλευρά του ο κ. Πέτρος Κόκκαλης, ευρωβουλευτής, αναλύοντας τους νέους κλιματικούς στόχους που προβλέπονται με τον πρώτο ευρωπαϊκό κλιματικό νόμο που ψηφίστηκε την περασμένη και ο οποίος ενθυλακώνει την κλιματική ουδετερότητα του 2050. Όπως είπε, «αναμένονται τεράστιες αλλαγές για την κοινωνία και την οικονομία, με οδηγό την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία», και επεσήμανε τη δυναμική που αναπτύσσεται για χρηματοδοτήσεις σε πράσινες επενδύσεις και πολιτικές, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

«Πόλεις με ελάχιστα αυτοκίνητα και πάρα πολλούς πεζούς, με πολύ χαμηλά επίπεδα ρύπων, είναι τα θετικά της πανδημίας, και αυτή την εικόνα πρέπει να κρατήσουμε», ανέφερε ο κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, δήμαρχος Τρικάλων και πρόεδρος της ΚΕΔΕ και πρόσθεσε, ότι απαιτείται να δοθεί έμφαση και να επαναπροσδιορίσουμε τη σχέση μας με το ποδήλατο. Μάλιστα, όπως είπε, με την αρωγή της ηλεκτροκίνησης ακόμα και σε πόλεις που δεν είναι φιλικές προς το ποδήλατο, μπορεί να ενισχυθεί η βιώσιμη κινητικότητα.

Στα 18 χρόνια της εκστρατείας Ecomobility του Ecocity και τα αποτελέσματα στην ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των εφήβων και της κοινωνίας αναφέρθηκε η κα Χριστιάνα Πειρασμάκη, μελος Δ.Σ. του Ecocity. Ενώ, απ΄ την πλευρά του ο καθηγητής ΕΜΠ και μέλος του Δ.Σ. του Ecocity Θάνος Βλαστός, ανέφερε χαρακτηριστικά, ότι «η χρήση του ηλεκτρικού ποδηλάτου σε μικρούς τόπους όπως η Αστυπάλαια, μπορεί να κάνει θαύματα και να γίνει παράδειγμα για όλη την Ελλάδα».

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το θερμό χειροκρότημα των συμμετεχόντων απέσπασαν εκπρόσωποι των μαθητών του Γυμνασίου Αστυπάλαιας, όταν ανέβηκαν στο βήμα και παρέδωσαν στον Δήμαρχο του Νησιού Κομηνέα Νικόλαο, τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο 10% του πληθυσμού του νησιού, με τη συμπλήρωση περισσότερων από 100 ερωτηματολογίων, σχετικά με τη χρήση των ΑΠΕ.

Tags
Back to top button