Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Γιατί δεν πρέπει να ξεκουράζεις ποτέ το πόδι σου στον συμπλέκτη

Πολυάριθμες είναι οι κακές συνήθειες όλων όσων οδηγούν αυτοκίνητα και πολλές εξ αυτών είναι ιδιαίτερα… βλαβερές για το αυτοκίνητό μας.


Μία από τις πλέον βλαβερές είναι και το να ξεκουράζουμε το πόδι μας στον συμπλέκτη ή να «καβαλάμε» τον συμπλέκτη.

Στην πρώτη περίπτωση η κατάσταση είναι απλή, ωστόσο καταπονεί ιδιαίτερα τον συμπλέκτη. Οδηγούμε, είμαστε σε κίνηση ενδεχομένως και αλλάζουμε πολύ συχνά σχέσεις στο κιβώτιο, αναπόφευκτα. Όμως το αριστερό πόδι μας, αντί να κάνουμε την κίνηση και να το ακουμπήσουμε στο υποπόδιο ή στο δάπεδο του αυτοκινήτου το αφήνουμε να πιέζει (έστω και λίγο) τον συμπλέκτη. Είτε γιατί θέλουμε να είμαστε σε ετοιμότητα για την επόμενη αλλαγή, είτε από συνήθεια ή απλώς επειδή… βαριόμαστε να κάνουμε την κίνηση.

Στην δεύτερη περίπτωση, στο «καβάλημα» του συμπλέκτη, πολλές φορές έχουμε μεγαλύτερη σχέση από την ιδανική και προκειμένου να μην μας σβήσει το μοτέρ πιέζουμε λίγο το πεντάλ του συμπλέκτη και έτσι μειώνουμε το φορτίο που δέχεται το μοτέρ, ενώ δίνουμε λίγο περισσότερο γκάζι για να ενισχύσουμε την δύναμή του.

Ωστόσο, και στις δύο περιπτώσεις είμαστε λάθος και προκαλούμε το ίδιο κακό στον συμπλέκτη του αυτοκινήτου μας. Αυτό είναι η πρόωρη φθορά του και ειδικά του δίσκου του συμπλέκτη. Και αυτό γιατί όταν το πεντάλ του συμπλέκτη είναι ελαφρώς πιεσμένο, τότε η αποσύμπλεξη κινητήρα και κιβωτίου δεν είναι ολοκληρωμένη με αποτέλεσμα να υπάρχει εκτεταμένη φθορά.


Στο video animation που θα δείτε παρακάτω, παρουσιάζεται με κάθε λεπτομέρεια το πως λειτουργεί ο συμπλέκτης, τόσο αυτόνομα όσο και σε συνδυασμό με τον κινητήρα καθώς και το πόσο βλαβερό είναι να ξεκουράζουμε το πόδι μας στο πεντάλ του ή να τον «καβαλάμε». Σε κάθε περίπτωση, εάν τα αγγλικά σας δυσκολεύουν, ενεργοποιήστε στο ειδικό εικονίδιο του youtube τους υπότιτλους και επιλέξτε αυτόματη μετάφραση στα ελληνικά.

Tags
Back to top button