Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Γιατί δεν έρχεται κανένας στην Ελλάδα - Η Τουρκία θα αποκτήσει νέο εργοστάσιο μοτοσυκλετών Honda στην Σμύρνη

Η Τουρκία θα αποκτήσει, σύμφωνα με τον ελληνικό τύπο, ένα ακόμα τεραστίων διαστάσεων εργοστάσιο, αυτήν την φορά κατασκευής μοτοσυκλετών από τον ιαπωνικό κολοσσό Honda στην Σμύρνη στις ακτές του Αιγαίου, ενώ την ίδια ακριβώς περίοδο η χώρα μας, μέλος της ΕΕ, κυνηγά με το ντουφέκι τις ξένες επενδύσεις αυτού του τύπου.  

Η ελληνική πλευρά δίνει μια τεράστια μάχη, εδώ και χρόνια, για να προσελκύσει παγκόσμιους κολοσσούς στον βιομηχανικό τομέα, οι οποίοι για την ιστορία, μας γύρισαν την πλάτη και αποχώρησαν από την χώρα μας την δεκαετία του 1990 λόγω σειράς τεράστιων πολιτικών λαθών και έκτοτε τους βλέπουμε με το κιάλι.

Η Ελλάδα είχε κάποτε πληθώρα ξένων εταιρειών, αλλά η κακή πολιτική και οι απεργίες με προτροπή της Αριστεράς, οδήγησαν πολλές από αυτές στην γειτονική Τουρκία.  

Κάποιοι μπορούν να πουν ότι φταίει το ευρώ, ένα σκληρό νόμισμα, που είναι ακριβό για αυτούς του κολοσσούς που θέλουν να επενδύσουν. Από την άλλη όμως υπάρχουν σοβαρές επενδύσεις σε χώρες της ΕΕ, που μας δείχνουν το εντελώς αντίθετο.  

Το έτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα, είναι η τεράστια γραφειοκρατία και οι στρεβλώσεις σε πολλά τεχνοκρατικά ζητήματα, ώστε να προσελκυσθούν εταιρείες παγκόσμιας εμβέλειας.

Τέλος η ισχυρή και μεγάλη φορολογία και κυρίως ο ασφυκτικός έλεγχος της χώρας μας από τις Βρυξέλλες, λόγω των μνημονίων, καθιστά μια ανεξάρτητη ελληνική φορολογική πολιτική εντελώς ανεφάρμοστη στην πράξη, όσο και να υπάρχουν οι καλύτερες των προθέσεων.

Οι Τούρκοι, μετά από μια σοβαρή οικονομική κρίση το 2000, έδιωξαν το ΔΝΤ και άλλους δανειστές και παρά τα προβλήματα τους ακόμα και σήμερα, έχουν προσελκύσει πολλές και μεγάλες εταιρείες, δίνοντας ένα καλύτερο επενδυτικό περιβάλλον.

Η Γιαπωνέζικη Honda θα επενδύσει λοιπόν, στην κατασκευή ενός νέου μεγάλου εργοστασίου στην Τουρκία, δίνοντας δουλειά σε εκατοντάδες Τούρκους υπαλλήλους, (μία από τις προϋποθέσεις που θέτουν επιτακτικά οι Τούρκοι, μαζί με τη μεταφορά τεχνογνωσίας). 

Η εγχώρια ζήτηση στην Τουρκία σε μηχανές έχει αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια. 

Η Honda Motor ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στην Αλίαγα της Σμύρνης, η οποία αφορά 20 εκ. δολάρια.

Ενδεικτικό είναι το νέο ρεκόρ πωλήσεων που σημείωσε η Honda Türkiye το 2024, με τις ετήσιες πωλήσεις να αγγίζουν τις 162.000 μοτοσικλέτες.

Η νέα μονάδα θα έχει αρχικά ετήσια παραγωγική ικανότητα 100.000 μοτοσικλετών, ενώ στόχος είναι η έναρξη της παραγωγής μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2026.

Το νέο εργοστάσιο θα έχει εμβαδόν περίπου 100.000 τετραγωνικών μέτρων, ενώ θα δημιουργηθούν περίπου 300 νέες θέσεις εργασίας. Μάλιστα η διοίκηση της Honda έχει από τώρα τη φιλοδοξία να διπλασιάσει εν καιρώ την παραγωγική δυναμικότητα του εργοστασίου στα 200.000 αντίτυπα ετησίως.

Όταν μια χώρα εξαρτάται από τις εισαγωγές πάσης φύσεως προϊόντων όλων των ειδών από το εξωτερικό, αυτή η χώρα δε διαθέτει αυτοδυναμία και ανεξαρτησία και σε κάθε οικονομική “καταιγίδα”, κινδυνεύει να βυθιστεί, αφού θα είναι έρμαιο των καταστάσεων.
       

Tags
Back to top button