Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Γ.Γ. Ενημέρωσης: Στο «φως» οι πωλήσεις των εφημερίδων και των περιοδικών

Περισσότερος έλεγχος και διαφάνεια υπεισέρχονται στους αριθμούς που διαμορφώνονται καθημερινά γύρω από τις πωλήσεις των εφημερίδων και περιοδικών επιχειρεί να βάλει η κυβέρνηση, μέσω του Γενικού Γραμματέα Ενημέρωσης, Λευτέρη Κρέτσου.

Ο γ.γ. έστειλε τη Δευτέρα 28 Αυγούστου επιστολή στα πρακτορεία διανομής Τύπου, ζητώντας την (εβδομαδιαία) ενημέρωση των υπηρεσιών του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης για τη διανομή, τις επιστροφές και τις πωλήσεις των εφημερίδων και των περιοδικών.

Με τον τρόπο αυτό θα κατατίθενται, θα καταγράφονται και θα δημοσιοποιούνται οι πραγματικές κυκλοφορίες των εφημερίδων στο διάστημα μέχρι την εφαρμογή του barcode στις εφημερίδες (περί τον Μάιο του 2018), βάζοντας ένα τέλος στα «καπέλα» άμεσα, όπως έχει προαναγγείλει και ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς.

Tags
Back to top button