Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Γερμανικός Τύπος: Έλληνες ελέγχουν το 25% της παγκόσμιας χωρητικότητας LNG

«Οι Έλληνες ποντάρουν σε πλοία μεταφοράς LNG», είναι ο τίτλος σημερινού άρθρου της Kölner Stadtanzeiger, στο οποίο σημειώνεται: «Οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν σήμερα το 31,3% της χωρητικότητας πετρελαιοφόρων στον κόσμο. Επικεντρώνονται όμως πλέον στο υγροποιημένο φυσικό αέριο, εν συντομία LNG».

Φον ντερ Λάιεν: Προοπτική αντικατάστασης του Ρωσικού φυσικό αέριο με αμερικανικό


Σύμφωνα με τον βρετανικό οίκο ναυτιλιακών ενημερώσεων Vesselsvalue, οι Έλληνες έχουν επενδύσει από το 2021 περίπου 18 δισεκατομμύρια ευρώ σε παραγγελίες τάνκερ μεταφοράς LNG. Οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν σήμερα σχεδόν το 25% της παγκόσμιας χωρητικότητας LNG και η τάση είναι ανοδική. Το 2023 παρήγγειλαν σε ναυπηγεία της Νότιας Κορέας και της Κίνας 35 νέα δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Τους πρώτους τέσσερις μήνες του τρέχοντος έτους έγιναν 24 παραγγελίες.

Με την πρώτη ματιά προκαλούν έκπληξη οι επενδύσεις σε πλοία LNG, από την στιγμή που στην ΕΕ η ζήτηση περιορίζεται. Σύμφωνα με την Κομισιόν μεταξύ 2021 και 2023 η κατανάλωση υγροποιημένου φυσικού αερίου μειώθηκε από 397 σε 319 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα. Την ώρα που η ζήτηση για φυσικό αέριο στην Ευρώπη μειώνεται, αυξάνεται παγκοσμίως.

Στις τελευταίες του προβλέψεις, ο ενεργειακός κολοσσός Shell αναμένει ότι η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο θα αυξηθεί κατά 50% μέχρι το 2040. Η άνοδος αυτή οφείλεται κυρίως στην αύξηση κατανάλωσης στην Κίνα. Σε καμία άλλη χώρα δεν καταγράφεται τόσο μεγάλη ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο. Η ζήτηση για LNG ενισχύεται ωστόσο και από την Ινδία και χώρες της νοτιοανατολικής Ασίας. Οι έλληνες πλοιοκτήτες εστιάζουν κυρίως σε αυτές της περιοχές όταν επεκτείνουν το στόλο τους».

Tags
Back to top button