Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

«Φερέφωνο» της Τουρκίας ο Ι.Αχμέτ: «Αποκλείεται η μειονοτική εκπαίδευση» με το νομοσχέδιο για την Παιδεία

Ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ Ιλχάν Αχμέτ υποστήριξε επί της ουσίας πως το νομοσχέδιο που έφερε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, κάνει «διακρίσεις» κατά της μειονότητας.

Ο βουλευτής Ροδόπης -που είχε την τιμή να είναι συνδαιτυμόνας του υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας, Μεβλούτ Τσαβούσογλου, στην πρόσφατη επίσκεψή του στη Θράκη, ξεσηκώνοντας πλήθος αντιδράσεων- ισχυρίστηκε ότι με το άρθρο 2 της τροπολογίας που κατατέθηκε «αποκλείεται η μειονοτική εκπαίδευση» από μια σειρά μεταρρυθμίσεων και εξοβελίζεται το μειονοτικό σχολείο από τις πρόνοιες της μεταρρύθμισης. Κατηγόρησε, μάλιστα, την υπουργό Παιδείας ότι οδηγεί τη μειονοτική εκπαίδευση σε «απομείωση, παράλυση και πλήρη απαξίωση».

Ισχυρισμός που απορρίπτεται, φυσικά, από το Υπουργείο Παιδείας, το οποίο σημειώνει ότι όσον αφορά τη διδασκαλία τουρκικών γίνεται ό,τι ακριβώς προβλέπεται στη Συνθήκη της Λωζάνης, ενώ, όσον αφορά το υπόλοιπο πρόγραμμα, ισχύουν τα ίδια με κάθε άλλο σχολείο της χώρας.

Προώθηση της προπαγάνδας της Άγκυρας

Όπως όμως φαίνεται, κάποιοι πίστευαν ότι με το νομοσχέδιο για το νέο σχολείο, που θα ισχύει από τον επόμενο Σεπτέμβριο σε όλη την επικράτεια, θα είχαν την ευκαιρία να «ενσωματώσουν» μεγαλύτερο μέρος της ατζέντας του τουρκικού προξενείου στην περιοχή, είτε μέσω της εισαγωγής βιβλίων της αρεσκείας τους για τα μαθήματα τουρκικών, είτε ακόμα και μέσω της υποτιθέμενης σύνδεσης με την «κοινωνία», που θα είχε στόχο την αποκλειστική «σύνδεση» των μειονοτικών σχολείων με διάφορους «φορείς», που έχουν σκοπό την προώθηση της προπαγάνδας της Άγκυρας περί «τουρκικής μειονότητας» στην περιοχή.

Ο ρόλος, πάντως, εν γένει των μειονοτικών σχολείων έχει γίνει αντικείμενο έντονου διαλόγου και στο παρελθόν, καθώς δεν είναι λίγες οι καταγγελίες ανθρώπων που ισχυρίζονται ότι λειτουργούν ως προθάλαμος «τουρκοποίησης» Πομάκων και Ρομά.

Το πώς ακριβώς, βέβαια, θα λειτουργήσουν οι αλλαγές και εάν τελικά θα υπάρξουν «τρύπες», που κάποιοι θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν, είναι κάτι που θα φανεί από Σεπτέμβριο, όταν και θα αρχίσει η εφαρμογή του νόμου.

Tags
Back to top button