Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Facebook: Η έρευνα που «πάγωσε» τον Ζάκερμπεργκ

Το Facebook δεν βρίσκεται στα καλύτερά του τους τελευταίους μήνες: το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, οι αποκαλύψεις για τις μεθόδους πίεσης προς τους χρήστες, ώστε να δίνουν όλο και περισσότερα προσωπικά τους στοιχεία και οι καταθέσεις του Μαρκ Ζάκερμπεργκ στο Κογκρέσο δεν βοηθούν την εικόνα της πιο δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.


Ωστόσο, το πιο ανησυχητικό στοιχείο για το Facebook έρχεται από μια πρόσφατη έρευνα του ιδρύματος Pew, η οποία κατέγραψε μια τάση που μπορεί να θεωρηθεί σχεδόν καταστροφική: παρότι το 95% των ερωτηθέντων εφήβων που συμμετείχαν σε αυτή δήλωσε ότι έχει smartphone και το 45% δήλωσε ότι είναι online σχεδόν διαρκώς, τα πράγματα για το Facebook είναι δυσοίωνα.

Συγκεκριμένα, οι έφηβοι 13-17 ετών δηλώνουν ότι γυρίζουν την πλάτη στο Facebook για άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Snapchat, το Youtube ή το Instagram. Μάλιστα, οι έφηβοι που προέρχονται από οικογένειες με υψηλά εισοδήματα χρησιμοποιούν το Facebook σημαντικά λιγότερο από αυτούς που προέρχονται από χαμηλά εισοδήματα.

Η τάση αυτή είναι πραγματικά ανησυχητική, καθώς η λογική του Facebook δεν είναι μόνο η κοινωνική δικτύωση, αλλά η ενημέρωση, η ψυχαγωγία, ακόμα και πιο «επαγγελματικές» χρήσεις, όπως η ανταλλαγή μηνυμάτων με υλικό ή έγγραφα. Όσο οι μικρότερες ηλικίες του γυρίζουν την πλάτη, τόσο πιο απίθανο είναι να το χρησιμοποιήσουν στο μέλλον και έτσι το Facebook χάνει και χρήστες και διάρκεια χρήσης.

Ακόμα χειρότερα, η έρευνα αποκάλυψε ότι οι έφηβοι δεν θεωρούν πλέον το Facebook «cool», που σημαίνει ότι δύσκολα θα ενδιαφερθούν και στο μέλλον για αυτό.


Tags
Back to top button