Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

F1: Στην Pole Position ο Χάμιλτον στο GP της Ισπανίας (φωτό)

Με αρκετή ζέστη θερμοκρασία αέρα στους 26 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 45 βαθμούς Κελσίου υποδέχτηκε σήμερα η πίστα της Καταλονίας ομάδες και οδηγούς.

Ο Κίμι Ράικονεν με τη Ferrari ήταν ταχύτερος όλων στην πρωινή ωραία περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Ο Φέτελ ήταν στα δυο δέκατα πιο πίσω και ο Χάμιλτον στα 4 δέκατα. Ο Μπότας αντιμετώπισε πρόβλημα στα ηλεκτρικά της W08, αυτό περιόρισε τη δράση του στα τελευταία 8 λεπτά. Αντίστοιχα ήταν 4ος στους χρόνους. Οι μηχανικοί της Ferrari υποχρεώθηκαν ν' αλλάξουν υβριδική μηχανή στο μονοθέσιο του Φέτελ. Σημειώστε πως είναι ο 5ος φετινός αγώνας και κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του 4 υβριδικές μηχανές για 5 αγώνες. Οπότε θεωρητικά το Ισπανικό GP είναι ο τελευταίος αγώνας για την πρώτη υβριδική μηχανή. 

Το ξεκίνημα του Q1 βρήκε όλους τους οδηγούς να χρησιμοποιούν τη μαλακή γόμα της Pirelli. Ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος όλων και πίσω του ακολουθούσε πολύ κοντά ο Ράικονεν. Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν ο Έρικσον με τη Sauber, o Πάλμερ με τη Renault, ο Στρολ με τη Williams, ο Βαντούρν με τη McLaren και ο Κβίατ με την Toro Rosso. Ο Αλόνσο άλλαξε στάση σήμερα και η απόδοσή του τον έφερε στην 12η θέση του Q1 σε αντίθεση με το Βαντούρν που αποκλείστηκε από τη συνέχεια.

Το ξεκίνημα του Q2 βρήκε τους δυο μονομάχους του τίτλου να κάνουν εφάμιλλο χρόνο. Ο Χάμιλτον ήταν μόλις 85 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από το Φέτελ και Μπότας ακολουθούσε στο ίδιο δέκατο. Ο Ράικονεν ήταν 4 δέκατα πιο πίσω και οι δυο Red Bull στις γνώριμες θέσεις 5,6 με το Φερστάπεν ταχύτερο του Ρικιάρντο. Κανείς από τους έξι αυτούς ταχύτερους οδηγούς δεν ξαναβγήκε για να κάνει άλλη προσπάθεια προφανώς αφού οι χρόνοι τους το επέτρεπαν θέλησαν να προφυλάξουν αυτό το σετ ελαστικών με το οποίο υποχρεούνται να εκκινήσουν τον αγώνα. Οι υπόλοιποι 9 οδηγοί ρίχτηκαν για 2η φορά στη μάχη με το χρονόμετρο και από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι Βερλάιν (Sauber), Γκροζάν, Μάγκνουσεν (Haas), Σάινθ (Τοro Rosso) και Χούλκενμπεργκ (Renault). Αντίθετα ο Αλόνσο έκανε την έκπληξη, προκρίθηκε στη 10αδα μάλιστα ο χρόνος του υστερούσε μόλις 1 sec από την κορυφαία επίδοση του Λιούις Χάμιλτον. 

Το ξεκίνημα του Q3 βρήκε τους οδηγούς των Mercedes και Ferrari να δίνουν μάχη για την pole. Στην πρώτη προσπάθεια οι Mercedes ήταν ταχύτερες με το Χάμιλτον να σημειώνει χρόνο 1:19.149. Επίδοση εντυπωσιακή και ρεκόρ για την pole στη Βαρκελώνη. Ο Μπότας ακολούθησε στα δυόμισι δέκατα και ο Ράικονεν στα 3 δέκατα. Εκτός παιχνιδιού ο Ρικιάρντο ένα δευτερόλεπτο πίσω στην 6η θέση. 

Λίγο πριν το τέλος οι κορυφαίοι βγήκαν για την τελευταία τους προσπάθεια. Ο Ράικονεν ήταν τελευταίος άρα είχε τον τελευταίο λόγο. Καλύτερα όλων στο πρώτο sector ξεκίνησε ο Ράικονεν. Πολύ σύντομα όμως φάνηκε πως η pole ήταν χαμένη υπόθεση για το Φινλανδό που παρέμεινε 4ος. Κανείς δε βελτίωσε εκτός από το Φέτελ που περιορίστηκε στη 2η θέση όντα μόλις 51 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από το Χάμιλτον που δε βελτίωσε στη 2η προσπάθειά του. Ο Φέτελ δεν έχει πάρει ποτέ του pole στη Βαρκελώνη. Αύριο λοιπόν έχουμε τους δυο μονομάχους του πρωταθλήματος Φέτελ και Χάμιλτον να εκκινούν από την 1η σειρά της εκκίνησης. 

Συνολικά η σημερινή κατάταξη ήταν:

Tags
Back to top button