Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

F1: Πρώτος ο Χάμιλτον στην 1η μέρα των δοκιμών στο GP Αυστραλίας (φωτό)

Με τη θερμοκρασία αέρα στους 21 βαθμούς Κελσίου και αυτή στο οδόστρωμα στους 27 βαθμούς Κελσίου ξεκίνησαν σήμερα οι ελεύθερες δοκιμές του πρώτου αγώνα της χρονιάς. 

Οι 10 ομάδες που αγωνίζονται στο πρωτάθλημα συμμετείχαν σ’ αυτές αξιολογώντας τις τρεις διαθέσιμες γόμες ελαστικών της Pirelli: πάρα πολύ μαλακή, πολύ μαλακή, μαλακή. 

Ο Χάμιλτον στην 1η περίοδο αξιολογώντας την πάρα πολύ μαλακή γόμα σημείωσε χρόνο 1:24.2 και ήταν με διαφορά ο ταχύτερος. Ο Μπότας με την άλλη Mercedes ακολούθησε μπροστά από τις Red Bull. Τόσο οι Ταύροι όσο και τα Ferrari δεν χρησιμοποίησαν την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Ο χρόνος του τοπικού ήρωα Ντάνιελ Ρικιάρντο που ήταν 3ος ήρθε με την πολύ μαλακή γόμα, τακτική που ακολούθησαν και στη Ferrari. 

Στη McLaren προσπαθώντας να καλύψουν το χαμένο έδαφος των δοκιμών εξέλιξης στη Βαρκελώνη έκαναν ακόμη και σήμερα αξιολόγηση αεροδυναμικής χρησιμοποιώντας ειδικές συσκευές καταγραφής. Στη Honda αισιοδοξούν ότι έχουν επιλύσει τα προβλήματα που παρουσίαζε η υβριδική τους μηχανή. Το ίδιο και στη Renault οι Γάλλοι αποκάλυψαν πως το πρόβλημα σχετίζονταν με την διάταξη του μεγάλου ηλεκτροκινητήρα MGU-K και θεωρούν πλέον πως επιλύθηκε οριστικά. Παραταύτα ο Πάλμερ έκανε μόνο 6 γύρους στο FP1. Ο Φερστάπεν είχε προβλήματα με το συγχρονισμό των γραναζιών στο κιβώτιο της RB13 ενώ ο Οκόν προβληματίζονταν με τα φρένα της Force India. 

Συνολικά οι χρόνοι της 1ης περιόδου ήταν:

Στη 2η περίοδο όπως ήταν αναμενόμενο οι χρόνοι άρχισαν να βελτιώνονται καθώς οι οδηγοί βρήκαν τα πατήματά τους, το σετάρισμα των μονοθεσίων το δρόμο του και η αγωνιστική γραμμή άρχισε να καθαρίζει και να στρώνεται με γόμα ελαστικού. 

Ο Χάμιλτον σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:23.6 δείχνοντας την ταχύτητα των φετινών μονοθεσίων. Σημειώστε πως ο χρόνος της περσινής pole ήταν στο 1:23.8 από το Βρετανό. Εκτίμησή μας είναι πως η φετινή pole θα είναι στο 1:21. Πρέπει να συνυπολογίσουμε όμως ότι πέρυσι δεν υπήρχε στο Άλμπερτ Παρκ η πάρα πολύ μαλακή γόμα. 

Πολλά τα προβλήματα για τις McLaren που αντιμετωπίζουν το 3ημερο του πρώτου αγώνα ως δοκιμές εξέλιξης. Πολύς χαμένος χρόνος στα πιτ για τους Αλόνσο και Βαντούρν. Στην Toro Rosso ο Σάινθ διαμαρτύρονταν συνέχεια για υπερστροφή, στη Ηaas είχαν θέμα με τα φρένα και ο Γκροζάν βρέθηκε κάποιες φορές εκτός πίστας. 

Πατήματα στο όριο ή και λίγο πάνω απ’ αυτό με επισκέψεις στο γκαζόν είχαν και οι Μπότας, Φερστάπεν, Ράικονεν προσπαθώντας να διερευνήσουν τα όρια της πίστας. Στη Ferrari ακολούθησαν δυο διαφορετικές στρατηγικές για τους δυο οδηγούς προσπαθώντας να εκτιμήσουν για πόσους γύρους αντέχει η πολύ μαλακή και για πόσους γύρους αντέχει η πάρα πολύ μαλακή γόμα.

Το ερώτημα για τον Κυριακάτικο αγώνα είναι εάν υπάρχει πλεονέκτημα στο να επιχειρήσει κάποιος στρατηγική ενός πιτ στοπ; Είτε εκκινώντας με την πολύ μαλακή γόμα και βάζοντας μετά τη μαλακή, είτε (αν γίνεται) εκκινώντας με την πάρα πολύ μαλακή και βάζοντας μετά τη μαλακή. Πάντως η επικρατέστερη στρατηγική με βάση όσα είδαμε από τα ελαστικά αναμένεται να είναι αυτή των δυο πιτ στοπ: Πάρα πολύ μαλακή/ πολύ μαλακή/πολύ μαλακή. 

Συνολικά οι χρόνοι της 2ης περιόδου ήταν:

Οι σημερινοί χρόνοι δείχνουν πως οι Mercedes ξεκινούν τη σεζόν μ' ένα σημαντικό προβάδισμα, το οποίο είχαμε αναφέρει και μετά τις δοκιμές εξέλιξης εκτιμώντας το τότε στο μισό δευτερόλεπτο. Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί όμως το πρώτο Grand Prix. Πολλά μπορεί να γίνουν, οι Ferrari είναι σχετικά κοντά, ενώ και οι Red Bull παρουσιάστηκαν πιο δυνατές σε σχέση με τις δοκιμές. Ο πρώτος αγώνας αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον.

Οι κατατακτήριες δοκιμές διεξάγονται αύριο στις 08:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθούν απευθείας από την Cosmote TV. 

Tags
Back to top button