Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

F1 Βαρκελώνης: Πρώτος ο Χάμιλτον στην πρώτη μέρα δοκιμών (φωτό)

Οι οδηγοί της Mercedes μοιράστηκαν τη μέρα και συμπλήρωσαν 152 γύρους με την ολοκαίνουργια W08. Στη Γερμανική ομάδα δοκίμασαν κάλυμμα κινητήρα με πτερύγιο καρχαρία (διαχωριστής ροής) αλλά και χωρίς αυτό. Ο ταχύτερος χρόνος επετεύχθη με την διαμόρφωση χωρίς διαχωριστή ροής με το κάλυμμα κινητήρα που είδαμε στην παρουσίαση. 

Κοντά στο χρόνο της Mercedes ήταν αυτός της Ferrari, με το Φέτελ να κινείται ένα δέκατο πιο αργά χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα. Αντίθετα ο χρόνος του Χάμιλτον επετεύχθη με τη μαλακή γόμα. Δε γνωρίζουμε όμως το φορτίο καυσίμου που είχε το κάθε μονοθέσιο. Είναι όμως μια σημαντική ένδειξη ότι τόσο η Ferrari όσο και η Williams ξεπέρασαν τους 100 γύρους. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ο χρόνος του Κέβιν Μάγκνουσεν με τη Haas. Βέβαια η επίδοσή του επετεύχθη με τη μαλακή γόμα στο τέλος της ημέρας με χαμηλό φορτίο καυσίμου. 

Στη Red Bull είχαν πρόβλημα με έναν αισθητήρα και τη μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Αυτό περιόρισε την πρωινή δραστηριότητα αλλά ο Ρικιάρντο κατάφερε το απόγευμα να συμπληρώσει 50 γύρους. Στη McLaren είχαν διαρροή λαδιού το πρωί και συνολικά μια απογοητευτική μέρα, η συνήθης εικόνα της βρετανικής ομάδας τα τελευταία χρόνια στις δοκιμές. 

Συνολικά οι χρόνοι σήμερα ήταν:

Διαφορά .

Lewis Hamilton

Sebastian Vettel

Felipe Massa

Kevin Magnussen

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

Valtteri Bottas

Sergio Perez

Force India/Mercedes

Carlos Sainz

Toro Rosso/Renault

Nico Hulkenberg

Fernando Alonso

Marcus Ericsson

Tags
Back to top button