Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έρχονται χειροκίνητες ράμπες σε όλα τα λεωφορεία της Αττικής έως το καλοκαίρι, προανήγγειλε ο Σταϊκούρας

Έως το καλοκαίρι του 2025 σε όλα τα λεωφορεία της Αττικής θα υπάρχουν χειροκίνητες ράμπες για άτομα με αναπηρία, για να μη χρειάζονται επισκευή όταν κάτι χαλάει, ανέφερε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας.

Όπως ανέφερε, ήδη στους δρόμους της Αττικής κυκλοφορούν 270 καινούργια λεωφορεία, ενώ εκτιμάται ότι μέχρι το τέλος του έτους αυτά θα είναι 400.

Παράλληλα, προανήγγειλε πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για τις κάμερες, καθώς και αυστηροποίηση και ταχύτητα στον τρόπο αντιμετώπισης των παραβάσεων.

Έκανε γνωστό ότι το συνολικό κόστος του έργου του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, μαζί με την επέκταση προς την Καλαμαριά, ανέρχεται στα 3 δισ ευρώ.

Δήλωσε ακόμη ότι μέσα σε ένα μήνα βελτιώθηκαν τα οικονομικά του ΟΑΣΘ, γιατί περιορίστηκε η εισιτηριοδιαφυγή, ενώ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέσα σε δυο μήνες έχει καταγραφεί σημαντική πρόοδος για την αντιμετώπιση του φαινομένου και έχει αυξηθεί ο αριθμός των ελεγκτών.
 

Tags
Back to top button