Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Έρχεται νομοσχέδιο της κυβέρνησης που βάζει τέλος στις άνομες πρακτικές της Uber- Υποστήριξη από ΣΑΤΑ

Προ των πυλών βρίσκεται το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, που επιχειρεί να θέσει τέλος στο γκρίζο νομοθετικό πλαίσιο που χρησιμοποιούν διάφορες διαδικτυακές εφαρμογές, τύπου Uber· επιβάλλοντας κανόνες, για τη διασφάλιση του τομέα των «ταξί».

Τις νέες ρυθμίσεις είχε παρουσιάσει ανεπίσημα στις αρχές Αυγούστου, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος, υποστηρίζοντας πλήρως τις νομοθετικές πρωτοβουλίες του υπουργείου.

Το σχέδιο που έχει πάρει την έγκριση του υπουργικού συμβουλίου από τον Ιούλιο, στόχος είναι να πάει προς ψήφιση στην βουλή, τις επόμενες εβδομάδες.

Βάσει του νόμου, οι προτεινόμενες διατάξεις αυξάνουν το όριο ηλικίας κατά επτά χρόνια, έως το 2022 από 15 έτη που ισχύει σήμερα. Επίσης ορίζουν σε 14 άδειες το πλαφόν για την συγκέντρωση αδειών που σήμερα είναι σχεδόν ανεξέλεγκτο.

Σχετικά με την Uber, το σχέδιο νόμου προβλέπει την συνεργασία μόνο με επαγγελματίες Ταξί και όχι ιδιώτες (εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και τουριστικά γραφεία) και θέτει ως βασική προϋπόθεση την σύναψη τριετών συμβάσεων με τους οδηγούς.

Η εφαρμογή της Uber έχει ανάψει τα αίματα παγκοσμίως καθώς πλήττει ευθέως το έργο των παραδοσιακών ταξί με εξαιρετικά ανταγωνιστικούς όρους.

Οι επαγγελματίες του κλάδου υπολογίζουν ότι το 20% έως 30% του μεριδίου τους χάνεται από τις ψηφιακές πλατφόρμες υποστήριξης μεταφοράς επιβατών αλλά και από τον τουριστικό κλάδο που μισθώνει οχήματα με οδηγό, υποκαθιστώντας μεγάλο κομμάτι της δουλειάς των παραδοσιακών ταξί. Εάν κανείς υπολογίσει ότι επιπλέον 30% έως 40% έχει απολεστεί λόγω κρίσης, το μερίδιο της πίτας για τους οδηγούς έχει συρρικνωθεί επικίνδυνα. Αυτό εξηγεί και τους λόγους που οι οδηγοί ταξί αναζητούν εναλλακτικές λύσεις συνεργασίας για να επιβιώσουν στην αγορά.

Tags
Back to top button