Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έρευνα: «Μαύρη» ελληνική πρωτιά στα τροχαία εξαιτίας του κινητού

«Μαύρη» πρωτιά καταγράφει η Ελλάδα όσον αφορά τα τροχαία ατυχήματα στα οποία εμπλέκεται μόνο ένα όχημα. Αυτό σημαίνει ότι οι Έλληνες οδηγοί περισσότεροι από όλους τους άλλους στην Ευρώπη δημιουργούν ατυχήματα στα οποία ο οδηγός ή οι επιβάτες χάνουν τη ζωή τους χωρίς να έχει υπάρξει εμπλοκή από άλλο όχημα ή πεζό.

Για την ακρίβεια, η χώρα μας συγκεντρώνει το υψηλότερο ποσοστό θνησιμότητας σε τροχαία, στα οποία εμπλέκεται μόνο ένα όχημα στην Ευρωπαϊκή Ένωση με 34 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκων κάθε χρόνο, αριθμός που αντιστοιχεί στο 42% του συνόλου των θανάτων σε τροχαία συμβάντα, όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 15,5.

Όπως καταδεικνύει η τελευταία έκθεση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφαλείας των Μεταφορών, τα συχνότερα θύματα των συγκρούσεων είναι νέοι οδηγοί ή αναβάτες δικύκλων των οποίων αποσπάται η προσοχή είτε από τη χρήση του κινητού τηλεφώνου είτε από άλλες αιτίες.

Στην ομάδα υψηλού… κινδύνου, όπως αναφέρει το «Εθνος» που παρουσιάζει τα στοιχεία, εντάσσονται οι νέοι ηλικίας 18-24 ετών με τον αριθμό των αναβατών ή οδηγών που εμπλέκονται σε θανάσιμα συμβάντα με ένα όχημα να ανέρχεται σε 72 ανά εκατομμύριο κατοίκους της ίδιας ηλικιακής ομάδς. Και αυτός ο αριθμός είναι ο μεγαλύτερος πιυ καταγράφεται στην ΕΕ, ενώ ως βασικότερη αιτία καταγράφεται η απόσπαση προσοχής (31%). Ακολουθούν η υπερβολική ταχύτητα, η κατνάλωση αλκοόλ και η κούραση.

Μάλιστα τα περισσότερα από τα μισά τροχαία αυτής της κατηγορίας συμβαίνουν σε υπεραστικές οδούς και, όπως επισημαίνεται στην έκθεση, τα δύο βασικά μέτρα που θα μπορούσαν να μειώσουν το ποσοστό είναι η διασφάλιση ότι ο σχεδιασμός της οδού και τα όρια ταχύτητας είναι κατάλληλα για τη λειτουργία του δρόμου.

Tags
Back to top button