Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Περιβάλλον

«Έλιωσαν» τα εκδοτήρια του ΟΑΣΑ από τις υψηλές θερμοκρασίες

«Θερμοπληξία» έπαθε μια μερίδα εκδοτηρίων του ΟΑΣΑ από τις υψηλές θερμοκρασίες που επικράτησαν στην Ελλάδα τα προηγούμενα 24ωρα.

Το πρόβλημα, σύμφωνα με την Καθημερινή, εμφανίστηκε στην διαδικασία έκδοσης χάρτινων ηλεκτρονικών εισιτήριων καθώς τα μηχανήματα «κολλούσαν».

Η πιθανότερη εκδοχή είναι αυτό να οφείλεται στο χαρτί με το οποίο είναι εφοδιασμένα τα μηχανήματα και συγκεκριμένα στην πλαστικοποιημένη επίστρωση που καλύπτει το χαρτί, το οποίο ο ΟΑΣΑ προμηθεύεται από τη φινλανδική εταιρεία.

Τα προβλήματα παρουσιάστηκαν αρχικά σε εκδοτήρια της γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) και στη συνέχεια επεκτάθηκαν και στα εκδοτήρια των γραμμών 2 και 3 του Μετρό.α

Κύκλοι των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ εκτιμούν ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιούν οι Φινλανδοί ίσως να μην «αντέχει» τις θερμοκρασίες του ελληνικού καλοκαιριού.

Από τον ΟΑΣΑ περιμένουν την τεχνική έκθεση του αναδόχου του έργου για το πρόβλημα ενώ ο οργανισμός αναμένεται να ορίσει και δικό του ανεξάρτητο πραγματογνώμονα.

Tags
Back to top button