Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Έχετε αναρωτηθεί; - Αυτός είναι ο λόγος που οι τσιχλόφουσκες είναι ροζ

Πριν από περίπου έναν αιώνα, και συγκεκριμένα το 1928, ο Walter E. Diemer εργαζόταν ως λογιστής στην εταιρεία που παρασκεύαζε τσιχλόφουσκες «Fleer Chewing Gum» στη Φιλαδέλφεια.

Όπως αποδεικνύεται και από την εφεύρεσή του, μάλλον τα πειράματα τον ενδιέφεραν περισσότερο σε σχέση με τους αριθμούς, γι’ αυτό και κατά τον ελεύθερο χρόνο του, πειραματιζόταν στα εργαστήρια του εργοστασίου, προκειμένου να ανακαλύψει νέες συνταγές για τις τσίχλες που παρασκεύαζε το εργοστάσιο.

Γιατί οι τσιχλόφουσκες είναι ροζ

Μια μέρα, λοιπόν, δημιούργησε μια τσίχλα, που ήταν σημαντικά λιγότερο κολλώδης από τις συνηθισμένες, ενώ είχε, επίσης, και την εξαιρετική ικανότητα να τεντώνεται πιο εύκολα.

Το χρώμα αυτής της νέας τσίχλας ήταν ροζ όχι για κανέναν συγκεκριμένο ρόλο, αλλά επειδή αυτό ήταν το μόνο βρώσιμο χρώμα που είχε διαθέσιμο το εργοστάσιο εκείνη την ημέρα. Αυτό το ροζ χρώμα, λοιπόν, έγινε το σήμα κατατεθέν της τσιχλόφουσκας και γι’ αυτό ακόμη και σήμερα οι περισσότερες είναι ροζ.

Όταν ο Diemer παρουσίασε την ιδέα του στη διοίκηση της εταιρείας αμέσως πήρε το πράσινο φως και έτσι το εργοστάσιο άρχισε να τις παρασκευάζει και να τις πουλάει. Ο ίδιος, μάλιστα, συνεργάστηκε με το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων προσπαθώντας να διδάξει στους πωλητές το νέο σημείο αναφοράς της τσίχλας: πώς να κάνει κανείς φούσκες.

Ο Diemer δεν πήρε κάποια αμοιβή για την εφεύρεσή του, ωστόσο, αναδείχθηκε σιγά σιγά στον ανώτερο αντιπρόεδρο της εταιρείας.

Tags
Back to top button