Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Ειδικός του FBΙ αποκαλύπτει τις δύο αλάνθαστες τεχνικές διαπραγμάτευσης

Κάντε τους ανθρώπους να σας εμπιστευτούν εφαρμόζοντας αυτές τις δύο τακτικές του FBI όπως τις αποκάλυψε ο Chris Voss, που ήταν για 24 χρόνια στο FBI.

Υπάρχει μια φράση που συνήθως λειτουργεί υπέρ σας σε κάθε διαπραγμάτευση. Σύμφωνα με το inc.com είναι να πείτε στο συνομιλητή σας, πως "Αυτό είναι σωστό" - προσοχή, δεν λέτε "Είσαι σωστός" αλλά "αυτό είναι σωστό". Έχει μεγάλη σημασία να κάνουμε το συνομιλητή μας να νιώσει ότι έχει δίκιο.

Mirroring

Ο καθρέφτης/mirroring είναι η επανάληψη βασικών λέξεων που χρησιμοποιεί το άλλο άτομο στη συνομιλία. Έχει σχεδιαστεί για να δείχνει στο άτομο ότι ακούτε και ότι τoν/την καταλαβαίνετε.

Πρέπει να επαναλαμβάνετε μία, δύο ή τρεις λέξεις από τις τελευταίες λέξεις που έχει μιλήσει ο συνάδελφός σας. Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στην αντιμετώπιση του θυμού.

Ο διαπραγματευόμενος συνεργάτης σας: "Είχα μια πολύ δύσκολη χρονιά, με οικονομικό και προσωπικό άγχος".

Εσείς: "Οικονομικό και προσωπικό άγχος;" ρωτάτε για να καταλάβετε.

Η μέθοδος βάζει τους ανθρώπους στη διαδικασία να εξηγήσουν, και έτσι όσο εξηγούν, χαλαρώνουν και νιώθουν ότι κάποιος ακούει. "Οι άνθρωποι λατρεύουν να μιλούν σε κάποιον που τους δίνει προσοχή", λέει ο Voss.

Labelling

Οι ετικέτες/labeling χρησιμοποιούνται για την εξουδετέρωση των αρνητικών συναισθημάτων ή την ενίσχυση των θετικών. Οι ετικέτες ξεκινούν με:

"Φαίνεται σαν ..."

"Μοιάζει..."

"Μοιάζεις με..."

Οι δύο τεχνικές - καθρέφτης και ετικέτες - λειτουργούν παράλληλα.

Ο Voss δείχνει την τεχνική σε ένα βίντεο τριών λεπτών που τον δείχνει να κάθεται απέναντι από μια γυναίκα. Ο Voss ζητά δύο σύντομες ερωτήσεις για να ξεκινήσει η συνομιλία.

Voss: "Πες μου κάτι με το οποίο είσαι παθιασμένη."

Γυναίκα: "Λοιπόν, μου αρέσουν τα escape rooms."

Voss: "Τι είναι αυτό που έχουν τα escape rooms που σε κάνει να σου αρέσουν τόσο πολύ;"

Γυναίκα: "Είναι διασκεδαστικό και συναρπαστικό" λέει και αρχίζει να μιλά για εκείνη και τι της αρέσει για 3 λεπτά.

Ο Voss αποκαλεί αυτή την τακτική "επιρροής που βασίζεται στην εμπιστοσύνη". Εάν θέλετε ένα άλλο άτομο να πει "ναι" στην ιδέα σας, πρέπει πρώτα να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του. Μόλις σας εμπιστευτούν, θα έχετε πολύ μεγαλύτερη επιρροή και πιο πιθανό να συνάψετε μια συμφωνία που θα σας κάνει ευτυχισμένους.

Tags
Back to top button