Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

ΕΦΚΑ: Νέος πενταψήφιος αριθμός για την εξυπηρέτηση των πολιτών - Πως θα λειτουργεί

Για το μεγάλο πρόβλημα της εξυπηρέτησης των πολιτών μίλησε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ, Όμηρος Τσάπαλος.

Μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega αποκάλυψε ότι ο οργανισμός προχωράει στη δημιουργία ενός πενταψήφιου αριθμού για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Η κλήση στο συγκεκριμένο νούμερο θα είναι δωρεάν και θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Ο κ.Τσάπαλος υποστήριξε ότι θα μπορεί να εξυπηρετεί έως 30.000 κλήσεις.

Σχετικά με το πότε θα είναι έτοιμος ο πενταψήφιος αριθμός, τόνισε ότι θα ξεκινήσει να λειτουργεί μέσα στο καλοκαίρι.

«Εντός του καλοκαιριού θα είναι έτοιμος ο πενταψήφιος. Είναι προτεραιότητα να τεθεί σε λειτουργία, μαζί με το θέμα της μείωσης των εκκρεμών συντάξεων». Στη συνέχεια διευκρίνισε ότι αν ο υπάλληλος του ΕΦΚΑ δεν μπορέσει να λύσει το πρόβλημα κατά τη διάρκεια της κλήσης, θα ψάχνει το θέμα και μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα παίρνει εκείνος τον πολίτη.

Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ αποκάλυψε ότι υπάρχουν πολλές καταγγελίες στον Συνήγορο του Πολίτη. Αυτό ανάγκασε και τον νέο διευθυντή του ΕΦΚΑ, Παναγιώτη Δουφεξή, να στείλει επιστολή προς όλους τους εργαζόμενος και να τους παροτρύνει να σηκώσουν τα τηλέφωνα και να απαντήσουν στους πολίτες.

Μάλιστα ο κ. Τσαπάλος αναφέρθηκε σε ένα παράδειγμα που ένας πολίτης χρειάστηκε να κάνει 40 χιλιόμετρα για να πάει σε υποκατάστημα ΕΦΚΑ γιατί κανένας δεν του απαντούσε στο τηλέφωνο. «Υπάρχουν περιπτώσεις υποκαταστημάτων όπου συστηματικά δεν εξυπηρετούν τον κόσμο. Θα υπάρχουν και πειθαρχικές διαδικασίες ώστε ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες τους».

Μειώνονται αργά αλλά σταθερά οι εκκρεμείς συντάξεις

Αναφερόμενος στο θέμα των εκκρεμών συντάξεων, ο Όμηρος Τσάπαλος υποστήριξη ότι παρατηρείται αποκλιμάκωση για 7ο σερί μήνα. «Τον Μάρτιο του 2021 είχαμε 137.000 εκκρεμείς κύριες συντάξεις, 20% λιγότερες από έναν χρόνο πριν. Αργά αλλά σταθερά μειώνεται το στοκ. Θα πρέπει να διπλασιάσουμε τος ρυθμούς απονομής των νέων συντάξεων αν θέλουμε το στοκ των εκκρεμών συντάξεων να εξαλειφθεί».

Tags
Back to top button