Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΕ: "Καμπάνα" για τους κατόχους παλαιών οχημάτων - Υποχρεωτική απόσυρση

Το newsauto αποκαλύπτει τις δραστικές παρεμβάσεις που προετοιμάζονται για την αντιμετώπιση της παλαιότητας των οχημάτων, με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, συμφωνα με το 

Σύμφωνα με πληροφορίες, σε χώρες της Ε.Ε. εξετάζεται η εφαρμογή του μέτρου της υποχρεωτικής απόσυρσης παλαιών οχημάτων που δεν επιδέχονται επισκευής, καθιστώντας απαγορευτική την κυκλοφορία τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Ειδικότερα, η πρόταση περιλαμβάνει ότι αν ένα αυτοκίνητο βρίσκεται σε ακινησία για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε θα θεωρείται απόβλητο. Επιπλέον, οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ για δύο συνεχή έτη ή έχουν αποτύχει στον τεχνικό έλεγχο χωρίς να έχουν επιδιορθωθεί οι διαπιστωμένες βλάβες, θα οδηγούνται υποχρεωτικά στην ανακύκλωση.

Στην Ελλάδα, η κατάσταση είναι ανησυχητική, καθώς ο μέσος όρος ηλικίας των ΙΧ ανέρχεται στα 17,3 έτη, έναντι των 12 ετών που είναι ο μέσος όρος στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Επιπλέον, περίπου 3 εκατομμύρια οχήματα δεν έχουν προσέλθει στα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου (ΚΤΕΟ) για τον προβλεπόμενο έλεγχο, γεγονός που υποδηλώνει την ανάγκη για άμεσες δράσεις.
Σύμφωνα με στοιχεία του ACEA, στην Ελλάδα κυκλοφορούν πάνω από 1,2 εκατομμύρια επαγγελματικά οχήματα, εκ των οποίων ποσοστό άνω του 97% έχει ηλικία άνω των 10 ετών.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, όταν εφαρμοστούν οι παραπάνω παρεμβάσεις, στην Ελλάδα πρέπει να οδηγηθούν προς ανακύκλωση πάνω από 3,5 εκατομμύρια οχήματα που είναι σε κυκλοφορία…

Συνοψίζοντας, η Ευρωπαϊκή Ένωση προωθεί μέτρα για την απόσυρση παλαιών και μη επισκευάσιμων οχημάτων, με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την προστασία του περιβάλλοντος. Η Ελλάδα, με τον γερασμένο στόλο οχημάτων της, θα κληθεί σύντομα να προσαρμοστεί στις νέες αυτές απαιτήσεις, ενισχύοντας τους τεχνικούς ελέγχους και προωθώντας την υποχρεωτική απόσυρση. Σημειώστε πως αυτή δε θα είναι απαραίτητη η επιδότηση για αγορά καινούργιου. Αυτό θα κριθεί ανά χώρα ξεχωριστά και ανάλογα τους προϋπολογισμούς…  

Το γενικό συμπέρασμα πάντως για τον Έλληνα, είναι πως θέλει να αλλάξει αυτοκίνητο και αυτό αποδείχτηκε περίτρανα από την μεγάλη προσέλευση και το ενδιαφέρον που έδειξαν στην έκθεση αυτοκινήτου AUTO ATHINA που έγινε τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Κατά κοινή ομολογία των ανθρώπων της Ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, ο Έλληνας θέλει και ψάχνει τον τρόπο, σε ότι αφορά τα οικονομικά του, να αλλάξει το παλιό του αυτοκίνητο με  -κυρίως- την ανασφάλεια να τον οδηγεί σε συνεχείς αναβολές.

Tags
Back to top button