Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

ΕΕ: Επέβαλε μεγάλα χρηματικά πρόστιμα ύψους 875 εκατ. ευρώ σε BMW και Volkswagen

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφάσισε να επιβάλει "τσουχτερά" πρόστιμα ύψους 502 εκατ. ευρώ στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen και 373 εκατ. ευρώ στην επίσης γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW.

Η άλλη μεγάλη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η Daimler (Mercedes), η οποία είχε συμμετάσχει σ’ αυτή τη συνεννόηση, όμως αποκάλυψε την ύπαρξή της, δεν τιμωρήθηκε. Αυτοί οι τρεις όμιλοι «παραβίασαν τους κανόνες της ΕΕ που αφορούν τις πρακτικές κατά του ανταγωνισμού προχωρώντας σε μεταξύ τους συνεννόηση σε ό,τι αφορά την τεχνολογική ανάπτυξη στον τομέα του καθαρισμού των εκπομπών οξειδίου του αζώτου», εξήγησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε ανακοίνωσή της.

Η υπόθεση αφορά επίσης τις μάρκες Audi και Porsche, θυγατρικές της Volkswagen. Δεν συνδέεται με το σκάνδαλο Dieselgate, που αποκαλύφθηκε το 2015 και είχε υποχρεώσει τη VW, τη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, να παραδεχθεί πως παρενέβαινε στους κινητήρες της για να παρακάμψει τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές.

Οι Volkswagen, BMW και Daimler (Mercedes) «συναντώνταν τακτικά στο πλαίσιο τεχνικών συναντήσεων για να συζητήσουν για την ανάπτυξη της τεχνολογίας Επιλεκτικής Καταλυτικής Αναγωγής (SCR), η οποία εξαλείφει τις βλαβερές εκπομπές οξειδίου του αζώτου (NOx) των καυσαερίων των οχημάτων με κινητήρες ντίζελ με την έγχυση ουρίας (που αποκαλείται επίσης ‘AdBlue’)», εξήγησε η Κομισιόν.

«Στη διάρκεια των συναντήσεων αυτών και για περισσότερο από πέντε χρόνια, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων συνεννοήθηκαν» ώστε να μην απορρυπάνουν περισσότερο απ’ ό,τι απαιτούσε ο κανονισμός, διευκρίνισε η ίδια πηγή.

Οι όμιλοι αυτοί «διέθεταν την απαραίτητη τεχνολογία για να μειώσουν τις βλαβερές εκπομπές πέραν αυτού που απαιτούνταν νομικά από τις προδιαγραφές εκπομπών της ΕΕ. Όμως απέφυγαν να ανταγωνιστούν μεταξύ τους, καθώς δεν χρησιμοποίησαν όλες τις δυνατότητες αυτής της τεχνολογίας για να προχωρήσουν πιο μακριά από το επίπεδο καθαρισμού που προβλεπόταν νομικά», κατήγγειλε σε συνέντευξη Τύπου η επίτροπος Ανταγωνισμού Μαργκρέτε Βεστάγκερ.

Επιλέγοντας να αποκαλύψει την υπόθεση, η Daimler επωφελήθηκε από πλήρη ασυλία, αποφεύγοντας έτσι ένα πρόστιμο περίπου 727 εκατ. ευρώ.

Tags
Back to top button