Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Ε. Σκούφα: «Το νομοσχέδιο δημιουργεί ένα σχολείο κομφορμιστικό - Να αφήσουμε τα νήπια να χαρούν την ηλικία τους»

Νέα παρέμβαση έκανε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ελισάβετ Σκούφα, μετά την τοποθέτηση που είχε κάνει για τη διδασκαλία των Αγγλικών. 

Μιλώντας χθες στην Ολομέλεια της Βουλής για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, η κ. Σκούφα εξέφρασε «τη συνολική της αντίθεση» προς το κατατεθειμένο από την κυβέρνηση Νομοσχέδιο, αφού η ίδια διαπιστώνει πως «είναι προφανές από τις διατάξεις και τις αλλαγές που εισηγείται το νομοσχέδιο, ότι στοχεύει στο να δημιουργηθεί ένα σχολείο προσαρμοσμένο απολύτως και μονομερώς στις ανάγκες της αγοράς, ένα σχολείο κομφορμιστικό, νεοσυντηρητικό, ένα σχολείο που εξοστρακίζει την ανάπτυξη κριτικής κοινωνικής σκέψης, ένα σχολείο τιμωρητικό και ζήτησε την απόσυρσή του».

Επιστρέφοντας, μάλιστα, στο θέμα της διδασκαλίας των αγγλικών στα νηπιαγωγεία η κ. Σκούφα υποστήριξε ότι «θα πρέπει να διστάσουμε να αφήσουμε τα νήπια να χαρούν τη νηπιακή τους ηλικία. Το Νηπιαγωγείο είναι ο πρώτος χώρος κοινωνικοποίησης. Το νήπιο ακόμη και στο εξελικτικό ψυχολογικό στάδιο που βρίσκεται, δύσκολα αποχωρίζεται από τη μητέρα του. Πολλές φορές ταυτίζει το πρόσωπο της νηπιαγωγού με την μητέρα ή λειτουργεί η νηπιαγωγός ως υποκατάστατο. Άρα, είναι εξαιρετικά δύσκολο, και ίσως παρακινδυνευμένο, να εισάγουμε και άλλες ειδικότητες στο Νηπιαγωγείο».

Η κα Σκούφα τόνισε επίσης ότι η κακή χρήση της ελληνικής από τους εφήβους, μπορεί να συνδέεται με τη συχνή τριβή τους με την αγγλική γλώσσα. «Άρα, τι πρέπει να κάνουμε; Να διδάξουμε καλύτερα τα ελληνικά και στα σίγουρα να προσεγγίσουμε διαφορετικά τη νηπιακή ηλικία πάνω σε γερή επιστημονική, παιδαγωγική γνώση και όχι βιαστικά να φέρνουμε ρυθμίσεις», κατέληξε.

Tags
Back to top button