Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

e-Καταναλωτής: Πως θα κλείσετε ραντεβού με τα καταστήματα

Οι επιχειρήσεις και τα καταστήματα, χρησιμοποιώντας την ψηφιακή πλατφόρμα e-καταναλωτής, έχουν την δυνατότητα να καθορίζουν δωρεάν τα ραντεβού με τους πελάτες τους.

Σε ανάρτηση που έκανε χθες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης, αναφέρει:

«Οι επιχειρήσεις μπορούν να καθορίζουν δωρεάν ραντεβού με τους πελάτες χρησιμοποιώντας την ψηφιακή πλατφόρμα e-καταναλωτής της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Οι καταναλωτές διασφαλίζουν με ένα κλικ τις αγορές και τις μετακινήσεις τους».

Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα καθορισμού ραντεβού για την παράδοση προϊόντων, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να μη βαρύνονται με το κόστος του SMS. Στο e-Καταναλωτής υπάρχουν δυο βασικές κατηγορίες:

α) Click away: Υπάρχει ενότητα για τα καταστήματα και μια δεύτερη επιλογή για τους καταναλωτές. Οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν ραντεβού και να κλείσουν μετακίνηση.

β) Click inside: Ομοίως, υπάρχει ενότητα για τα καταστήματα (για κλείσιμο ραντεβού) και μια δεύτερη για τους καταναλωτές απ' όπου μπορούν να ζητήσουν ραντεβού και να κλείσουν μετακίνηση.

Στην πλατφόρμα e-Καταναλωτής περιλαμβάνεται επίσης μια «μηχανή» σύγκρισης τιμών προϊόντων σούπερ μάρκετ και μια δεύτερη επιλογή για σύγκριση τιμών καυσίμων.

Tags
Back to top button