Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΔΙΕΘΝΗ

Doomsday: To αεροσκάφος «θηρίο» του Πούτιν και ο συμβολισμός του για την παρέλαση της 9ης Μαΐου

Τα σενάρια για το τι ακριβώς θα ανακοινώσει ο Βλαντιμίρ Πούτιν στις 9 Μαΐου, εθνική εορτή των Ρώσων και ημέρα νίκης των Σοβιετικών στρατευμάτων έναντι των ναζιστικών δυνάμεων, είναι πολλά. Τα δυτικά Μέσα έχουν σπεύσει να χαρακτηρίσουν την ημέρα αυτή «ημέρα ολέθρου», με τον Ρώσο πρόεδρο «να ανοίγει τις πύλες της κολάσεως».

Οι σοβαροί αναλυτές παραμένουν ψύχραιμοι, αμφισβητώντας σενάρια περί ολικού πυρηνικού πολέμου. Όπως και να έχει, το κλίμα που επικρατεί ταιριάζει πάντως με το προσωνύμιο του αεροσκάφους «τέρατος» που δεν είναι άλλο από το doomsday (ημέρα καταστροφής). Η επίσημη ονομασία του είναι «ιπτάμενο Κρεμλίνο» και πρόκειται για ένα αεροσκάφος τύπου Ilyushin Il-80.

Το γιγάντιο αεροσκάφος της σοβιετικής εποχής δεν έχει παράθυρα εκτός από το πιλοτήριο. Σύμφωνα με πηγές του Κρεμλίνου αυτό θα πετάξει σε χαμηλή πτήση κατά τη διάρκεια της παρέλασης, διαμηνύοντας μηνύματα τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό. Κυρίως, όμως, στους αντιπάλους του Ρώσου Προέδρου. Θα συνοδεύεται και από δύο MiG-29s.

Αμέσως μετά οκτώ MiG-29SMTs θα σχηματίσουν τον αριθμό Ζ, ως κίνηση συμβολισμού και υποστήριξης της ρωσικής εισβολής στη Ρωσία. Το αεροπλάνο αυτό μπορεί να φιλοξενήσει τον Πούτιν, την οικογένεια του και μεγάλο μέρος της κυβέρνησης του σε περίπτωση πυρηνικού πολέμου. «Από εκεί μπορεί να δώσει εντολές και να συνεχίζει να κυβερνά ασφαλής», επιμένουν τα δημοσιεύματα. Κάποιος ολίγον ψύχραιμος θα αναρωτιόταν «ποιους θα διοικεί σε περίπτωση πυρηνικού πολέμου;»

 

Ψιλά γράμματα! Αυτή είναι η πρώτη και βασική πληροφορία που διακινείται για το doomsday. Όνομα και πράγμα!

Το αεροπλάνο δεν έχει πετάξει από το 2010. Η φετινή εμφάνιση του, μια επίδειξη δύναμης που συνήθως περιλαμβάνει επίδειξη στρατιωτικού εξοπλισμού και μεγάλο αριθμό στρατευμάτων, θα αποκτήσει ιδιαίτερη σημασία εξαιτίας της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία. Εξάλλου, πιθανολογείται ότι ο Πούτιν θα «τρίξει» τα δόντια στους Δυτικούς, προειδοποιώντας τους ότι σε περίπτωση που συνεχίζουν να εμπλέκονται, ο πόλεμος θα γενικευτεί. Ήδη έχει βγει από την αδράνεια και τη ακόμη για να προετοιμαστεί για την μεγάλη ημέρα.

Η κορωνίδα των ρωσικών αεροσκαφών, γνωστή και ως Zveno-S περιλαμβάνει μια προηγμένη σουίτα επικοινωνιών που χρησιμοποιεί δορυφορικές κεραίες τοποθετημένες στην κορυφή σε ένα μεγάλο ωοειδές σχήμα λοβού στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου.

Δύο ακόμη μεγάλοι λοβοί – στερεωμένοι κάτω από τα φτερά – το καθένα φέρει έναν κινητήρα που λειτουργεί ως πρόσθετη πηγή τροφοδοσίας για τον εξοπλισμό του οχήματος. Υπάρχει επίσης ένα ειδικό σύστημα κεραίας πολύ χαμηλής συχνότητας (VLF) που χρησιμοποιείται για την επικοινωνία με υποβρύχια που φέρουν βαλλιστικούς πυραύλους.
Τα Il-80 πέταξαν για πρώτη φορά το 1987 και ένα πρόγραμμα αναβάθμισης ξεκίνησε το 2008, στο οποίο η δεύτερη έκδοση του Zveno-S εισήχθη σε τουλάχιστον δύο από τα αεροπλάνα.

Λεπτομέρειες

Μήκος: 200 πόδια (60 m)

Άνοιγμα φτερών: 160 πόδια (48 m)

Ταχύτητα πλεύσης: 530 mph (850 km/h)

Εμβέλεια: 2.230 μίλια (3600 km)

Τύπος κινητήρα: Kuznetsov NK-86

Κατασκευαστής: Ilyushin

Πρώτη πτήση: 5 Μαρτίου 1987

Αριθμός κατασκευής: 4

Tags
Back to top button