Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να ενεργοποιήσετε τη λήψη μηνυμάτων από το 112

Όπως είναι ήδη γνωστό, το 112 χρησιμοποιείται για δωρεάν κλήση των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας.

Είναι ιδιαίτερα χρήσιμος αριθμός για τους πολίτες αν έρθουν αντιμέτωποι με καταστάσεις έκτακτης ανάγκης ενώ παράλληλα λαμβάνουν εισερχόμενες ειδοποιήσεις ενημερωτικού χαρακτήρα για φυσικές καταστροφές ή έκτακτης κατάστασης ενημέρωση προκειμένου να λάβουν γνώση και να προστατεύσουν τη ζωή τους.

Ποιος είναι αρμόδιος για το 112

Αρμόδιος φορέας για το 112 είναι η γενική γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.

​​​​​​​Αξίζει να σημειωθεί ότι τα κέντρα λειτουργίας του 112 βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία 24 ώρες το 24ώρο και 7 μέρες την εβδομάδα.

Στην Ελλάδα, το 112 λειτουργεί όλο το 24ωροόλη την εβδομάδα χωρίς εξαίρεση και συνδέει τον καλούντα, ανάλογα με το περιστατικό έκτακτης ανάγκης που αυτός αναφέρει με:

  • την Αστυνομία
  • τo Πυροσβεστικό Σώμα
  • το ΕΚΑΒ
  • το Λιμενικό Σώμα
  • την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056
  • την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα εξαφανισμένα παιδιά 116000

Στις τηλεφωνικές κλήσεις προς το 112 απαντούν αμέσως ειδικά εκπαιδευμένοι χειριστές στα ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά.

Ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς, έχει τονίσει ότι η χρήση του 112 πρέπει να γίνεται με φειδώ για πραγματικά σοβαρά περιστατικά.

Πώς ενεργοποιώ τη λήψη μηνυμάτων από το 112

Στην περίπτωση που έχετε smartphone, θα λαμβάνετε γραπτό προειδοποιητικό μήνυμα που θα εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου και θα συνοδεύεται από χαρακτηριστικό ήχο συναγερμού.

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι στα έξυπνα κινητά θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί η ενημερωμένη έκδοση του λειτουργικού συστήματος μετά το Δεκέμβριο του 2019, η δυνατότητα λήψης ειδοποιήσεων μέσω εκπομπής κυψέλης είναι ενεργοποιημένη.

Αν δεν έχετε έξυπνο κινητό (smartphone), για να εγγραφείτε ή καλέστε το 112, προκειμένου να λαμβάνετε ειδοποιήσεις με έναν από τους εξής τρόπους:

  • Σύντομα μηνύματα (Short Message Service – SMS). Αν δεν διαθέτετε έξυπνο κινητό, μπορείτε να λαμβάνετε γραπτό μήνυμα. Ως αποστολέας του μηνύματος εμφανίζεται το 112.
  • Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Θα λαμβάνετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το οποίο μπορείτε να διαβάσετε σε κινητό τηλέφωνο, tablet, σταθερό ή φορητό υπολογιστή. Ως αποστολέας του μηνύματος εμφανίζεται το 112.
  • Φωνητικοί συναγερμοί. Θα δέχεστε τηλεφωνική κλήση στο κινητό ή σταθερό σας τηλέφωνο. Ως καλών θα εμφανίζεται το 112. Μόλις απαντήσετε την κλήση, θα ακούσετε φωνητικό μήνυμα, ηχογραφημένο ή μεταφρασμένο από γραπτό κείμενο (text-to-speech).

Tags
Back to top button