Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Συγκλονίζουν οι διάλογοι των εργαζομένων την ώρα της σύγκρουσης (βίντεο)

Σοκ προκαλούν οι διάλογοι των εργαζομένων στον ΗΣΑΠ που βρίσκονταν πάνω στο βαγόνι και πήδηξαν στο κενό για να σωθούν την 16η Νοεμβρίου, όταν η ειδική μηχανή λείανσης είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και κινείτο ανεξέλεγκτα στις γραμμές.

Το βαγονέτο συγκρούστηκε με συρμό στον σταθμό του ηλεκτρικού στον Άγιο Νικόλαο, στοιχίζοντας τη ζωή σε έναν εργάτη.

Οι εικόνες με τον άτυχο τεχνικό κρεμασμένο να περιμένει την κατάλληλη ευκαιρία για το άλμα και οι δραματικοί διάλογοι των τεχνικών με το κέντρο ελέγχου λειτουργίας, πριν και μετά το δυστύχημα, είναι σοκαριστικοί.

Το χρονικό

Ήταν 04.08 το πρωί στις 16 Νοεμβρίου του 2021 όταν οι 4 τεχνικοί που βρίσκονται στο μπροστινό βαγόνι της μηχανής, ενημερώνουν τον έναν και μοναδικό συνάδελφό τους που βρίσκεται στο πίσω μέρος, ότι δεν έχουν τον έλεγχο.

Ο διάλογος είναι ενδεικτικός:

Τεχνικός στο μπροστινό βαγόνι: Βασίλη το μηχάνημα δεν σταματάει ετοιμάσου να πηδήξεις.

Τεχνικός στο πίσω μέρος: Τι λες ρε;

Τεχνικός στο μπροστινό βαγόνι: Αυτό που σου είπα.

Όπως φάνηκε στο βίντεο, και οι πέντε τεχνικοί ήταν εγκλωβισμένοι, αφού στα βαγόνια τους υπάρχει τοίχος και οι ίδιοι δεν έχουν περιθώρια να μετακινηθούν. Το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας ενημερώνεται και τονίζει πως η μηχανή έχει μπροστά της διαδρομή, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει κίνδυνος να εκτροχιαστεί.

Τα ηχητικά ντοκουμέντα εκείνα τα δραματικά δευτερόλεπτα δείχνουν ένα μέρος του πανικού.

Τεχνικός ΣΤΑΣΥ: Αν ακούει το κέντρο ο συρμός δεν σταματάει με τίποτα!

Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας: Έχετε διαδρομή, έχετε διαδρομή, όλο προς τα κάτω έχετε διαδρομή.

Ο αδικοχαμένος τεχνικός και οι συνάδελφοί του καταλαβαίνουν πως πρέπει μόνοι να προσπαθήσουν να σώσουν τις ζωές τους.

Ο 40χρονος σκαρφαλώνει στο μπροστινό τμήμα της μηχανής και καταγράφεται από κάμερα ασφαλείας σε σταθμό του ΗΣΑΠ να περιμένει την κατάλληλη ευκαιρία για το άλμα, ένα άλμα που όλοι κάνουν τα επόμενα λεπτά, με τον 40χρονο να σκοτώνεται.

Οι συνάδελφοί του που κατάφεραν να σωθούν ενημερώνουν πως δεν έχουν επαφή με τον 40χρονο.

«Ακριβώς μέσα στον σταθμό υπάρχει χειριστής από το δυαδικό που μάλλον έχει πηδήξει. Για τους υπόλοιπους χειριστές δεν ξέρω, μπροστά μάλλον δεν υπάρχει κανείς, μάλλον έχουν πηδήξει. Εγώ ήμουν στο πίσω μέρος, μάλλον είμαι καλά, δεν έχω κάτι, είμαι όρθιος».

Το μηχάνημα για τη λείανση των γραμμών άρχισε να κινείται με σπασμένα φρένα, με τους υπεύθυνους να φοβούνται ότι λόγω της κατηφορικής κλήσης της διαδρομής θα αποκτήσει μεγαλύτερη ταχύτητα.

Έτσι, αποφασίστηκε η τοποθέτηση ενός συρμού λίγο από τον σταθμό του Αγίου Νικολάου. Τα 4 άτομα που βρίσκονταν στο μπροστινό βαγόνι αποφάσισαν να πηδήξουν για να σωθούν. Ο 40χρονος που εργαζόταν τα τελευταία 16 χρόνια στην επιχείρηση άφησε την τελευταία του πνοή σε ένα δυστύχημα που είχε παγώσει ολόκληρη τη χώρα.

Tags
Back to top button