Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Διαφήμιση μεσιτικής εταιρείας προκαλεί σάλο: Οι τηλεθεατές «παράτησαν» την έπαυλη & εστίασαν στο ζευγάρι χορευτών

Έναν πρωτότυπο τρόπο για να προωθήσει μια έπαυλη εφηύρε μια μεσιτική εταιρεία στην Αυστραλία, η οποία τοποθέτησε δύο χορευτές να υποδύονται ένα ερωτευμένο ζευγάρι που περνάει την καθημερινότητά του στο ακίνητο σε διαφημιστικό βίντεο.

Η εταιρεία LJ Hooker Bankstown βιντεοσκόπησε τους χορευτές να χαλαρώνουν στο σπίτι, να πηδάνε πάνω στους πάγκους της κουζίνας και να ξεγυμνώνονται για μια βουτιά στην πισίνα της έπαυλης.

Κι ενώ το βίντεο περιηγείται στους χώρους του ακινήτου, κανένας δεν δίνει σημασία στο σπίτι. Τα μάτια είναι στραμμένα στο ζευγάρι με πολλούς θεατές του βίντεο να υποστηρίζουν ότι είναι έτοιμοι να σκίσουν τα ρούχα ο ένας του άλλου.

Μετά τον σάλο που προκάλεσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η μεσιτική εταιρεία αποφάσισε να αφαιρέσει το βίντεο από την ιστοσελίδα της και από τις σελίδες της στα social media. Ακόμη, δημοσίευσαν μια δημόσια συγγνώμη για το κλιπ, λέγοντας ότι χάθηκε το νόημα.

Είπαν:

«Καταλαβαίνουμε ότι το πρόσφατο βίντεό μας που κυκλοφόρησε στα social media προωθώντας μία από τις καταχωρίσεις μας μπορεί να έχει βγει εκτός κόνσεπτ για μερικούς και για αυτό ζητούμε συγγνώμη. Αφαιρέσαμε το βίντεο από τα ψηφιακά και κοινωνικά κανάλια των κοινωνικών δικτύων μας».

Παρά το γεγονός ότι το κλιπ έχει αποσυρθεί, αρκετά αντίγραφά του έχουν εμφανιστεί στο διαδίκτυο. Και αποδεικνύεται ότι αυτή είναι η ωραία έκδοση του βίντεο, καθώς η εταιρία είχε γυρίσει στην πραγματικότητα μια πιο προκλητική διαφήμιση, στην οποία το ζευγάρι ήταν «λίγο πιο κοντά».

Tags
Back to top button